Everyday necessity

Processed with VSCO with hb1 presetKlokke er en ting jeg har blitt flinkere til å bruke i det siste, kombinert med et enkelt og minimalistisk armbånd. Man glemmer ofte av accessories, men det gjør så utrolig mye med et antrekk! Jeg elsker de minimalistiske klokkene til Daniel Wellington, de passer til ethvert antrekk og enhver anledning. Og så er de ganske så fin på håndleddet, til han også! Gard har mange og jeg synes det er super hot ♥

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 preset
Processed with VSCO with hb1 preset
Processed with VSCO with hb1 preset
Processed with VSCO with hb1 presetKlokke Daniel Wellington – her • Bukse Samsøe Samsøe • Sko Lene Orvik Limited Edition • Jakke Meotine • Veske YSL

Jeg er så heldig at jeg får lov å gi ut en rabattkode til dere fra Daniel Wellington. Den gir 15 % frem til 15 juni, og koden er “LENEDW” ♥ I tillegg er det fri frakt! Så nå er det bare å kjøpe til seg selv, eller som gave til noen!
Processed with VSCO with hb1 preset

I skrivende stund er vi på vei et sted! Det er nemlig en stor helg for en jeg er så inderlig glad i! Mer om dette på snapchat og instagram @leneorvik!

21 kommentarer
      1. Vet du, jeg aner ikke 😀 Jeg og navn på vesker er heeelt håpløst! 😀 Men du finner den sikkert på nett <3 Klem

    1. Hei fine Lene!
      Skjønner at du har hatt mye på planen den siste tiden m.t.p hund og ny leilighet. Men du var liksom i en så fin flyt da det nye året kom. Man merker veldig godt når du er umotivert/uinspirert på bloggen din. Er veldig vanskelig å bli inspirert selv når man kommer inn hit. Å så er det liksom en god periode i en liten stund så faller det bare bort. Føler bloggen din kun består av sponsede produkter, annonselenker osv. og månedsspalte og ukesspalte. Du snakket jo om at du hadde mål, hvor du skulle bli flinkere til å vise mer personlighet igjennom video osv.

      Hadde bare ett lite behov for å si ifra.

    2. Hei:) kan jeg spørre hvilke frisør du bruker, evt hva du farger håret med? Utrolig fin farge nå:)

    3. Elsker håret ditt nå! Hadde en lignende farge selv for en stund siden, men farget det litt mørkere i bunn for å unngå skarp ettervekst. Frister veldig å farge tilbake nå som jeg ser hvor smashing du ser ut:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg