Everyday makeup


Èn gang i uken fast, kommer jeg til å lage et innlegg som er relatert til et spørsmål en av dere stiller. Flere av dere lurer på hvilken sminke jeg bruker for tiden, så da kommer det et innlegg om dette nå. Håper det er noe dere setter pris på. Innleggene vil jo selvfølgelig bli forskjellige fra uke til uke.


 1 | Solpudder – Chanel Glow Sheer Powder | Farge No 50
2 | Flytende foundation – Estée Lauder Double Wear Stay In Place Makeup | Farge Desert Beige 2N1
3 | Pudder – Estée Lauder Double Wear Stay In Place Powder Makeup | Farge Pale Almond 2C2
4 | Til øyenbrynene – Mac Dipdown | Farge E93
5 | Mac Palette

How to

Først og fremst bruker jeg den flytende foundationen fra Estée Lauder for å dekke områder som trengs, feks under øynene og på områder som er røde. Denne foundationen var det vippedamen min som anbefalte meg, og den er helt sinnsykt bra. Holder seg på hele dagen, og dekker supergodt!

Deretter påfører jeg Estée Lauder sitt pudder i hele ansiktet, til dette bruker jeg Kabuki Brush, det er det aller beste for å få et jevnt resultat synes jeg. Og – det blir et superdekkende resultat.

Deretter påfører jeg solpudderet fra Chanel på kinnbein, i pannen og litt på haken for å få konturer. Bruker ALDRI solpudder i hele ansiktet.

I og med at jeg sparer øyenbryn nå og er i en “midt i mellom” periode, må jeg bruke skygge for å fylle inn der det fortsatt er litt tynt, og da fant jeg en helt super liten krukke fra Mac, samt en veldig god kost som gjør at det er enkelt å fylle ut og forme. Samtidig synes jeg fargen er ganske naturlig.

Paletten fra Mac har jeg selv satt sammen, der har jeg både highlighter, pudder, solpudder, glowpudder og rouge. Helt supert når man vil sminke seg litt ekstra til fest o.l .. Jeg bruker rougen til hverdags som oftest, resten bruker jeg i helgene. ♥ Håper dette er noe dere liker, og som dere vil jeg skal fortsette med? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg