DMKC – Everyday makeup

Uten navn-2Uten navn-3Det er flere av dere som lurer på min hverdags sminke per idag, og derfor passer det perfekt med et sminke innlegg idag synes jeg. Jeg er jo veldig glad i dekkende sminke, som ser naturlig ut, og har mange gode favoritter på lur. Det nyeste tilskuddet i sminkevesken min er sminke fra DMKC Cosmetics. Dette er noe jeg har testet i flere måneder nå, min kjære venninne Lise jobber med dette merket, det var hun som anbefalte det videre til meg. Jeg har vært innom de fleste produktene deres, testet forskjellige farger og funnet mine 3 favorittprodukt.

Uten navn-11Créme Glacé | Primer

Uten navn-4Dette er en innmari god primer som er helt silkemyk. Konsistensen er som en glatt smørekrem, hehe… Og virkelig super digg på huden. Denne er fin å ha som underlag slik at sminken sitter utover dagen. I tillegg er denne faktisk også pore forminskende. Et tips om man har store porer, er å smøre den på huden før man legger seg om kvelden.

Finn denne her.

Foundation

Uten navn-6Denne foundation er kremaktig, og veldig dekkende. Resultatet blir naturlig og fint, og man kan ikke se at man har lagt på foundation, om dere skjønner hva jeg mener. Den smelter inn i huden på en fin måte. Utrolig god til å dekke områder som er røde, eller uren hud. Den finnes i mange farger, og min favoritt er Soft Olive, Olive Beige II. Jeg har alltid litt glød i huden, og denne passer fint til min hudtone. Denne får du her.

Primer & Foundation Brush

Denne børsten kan brukes til både primer og foundation. Personlig liker jeg best å påføre primeren med fingrene, mens jeg bruker kosten til foundation. Denne finner du her.

Moisture spray 

Uten navn-5En frisk fuktighetsspray som bruker i ansiktet etter at sminken er lagt. Dette er for å “feste” sminken litt bedre. Også deilig å ha i ansiktet før man legger seg, etter rens ♥ Anbefales. Sprayen finner du her. Uten navn-12Uten navn-10Uten navn-9

Rabatt til mine fine lesere ♥

All sminke fra DMKC, inkl alle produktene i innlegget er nedsatt med -20 % fra idag og ut lørdag 31/5. Er ikke det hyggelig? Liker disse produktene veldig godt, og er helt sikker på dere vil bli fornøyde dere også.

Hele sortimentet finner dere her.

Uten navn-8Uten navn-8-2SMIL Lene ♥

5 kommentarer
    1. Heia! Husker du la ut bilde av en jakke fra Save The Duck tidligere i år. Vet du når disse kommer i butikkene og hvilke butikker de kommer i? Mååå ha <3

    2. Ååh den foundation likte jeg!! Men jeg er litt usikker på fargene de har. Jeg har en nordisk hud med gul tone i huden og bruker til vanlig honey fair i glominerals sin pressed base . Hva vil passe best til meg da tror du ?:)

    3. Er dette mineral makeup? Og er det testet på dyr? Prøvde å lese på nettsiden men fant ikke noe om det.

    4. Åå, dette mener jeg bare bare BARE positivt, men huden din var jo faktisk enda finere uten fundation! Du er altså så flott 🙂 Får alltid lyst til å strate et nytt og bedre liv når jeg er inne på bloggen din, skulle bare ønske følelsen varte lengre enn halvveis på vei til butikken… I dag slår jeg et slag for inspirerende damer som deg! Hurra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg