Eventyret om Askepott

Kvelden igår var helt amazing ♥ Vet ikke om dere husker det fra søndag, men jeg loddet ut en billett til en av dere – og til den fantastiske, nye filmen til Disney, nemlig “Eventyret om Askepott..” Er helt forelsket jeg, i filmen! Beste filmen jeg har sett på lang tid. Også så fin, utrolig fin film altså. Rørende, provoserende, og romantisk – alt på en gang. Hadde rett og slett ikke lyst at den skulle ta slutt. Norgespremieren er idag, og jeg anbefaler dere virkelig å se den! Helt super, og jeg skal uansett se den en gang til! Eller to….

Eller tre. Uansett, det var ikke bare frøken Cinderella selv som fikk se ut som en prinsesse igår, det fikk nemlig jeg også lov til i denne vakre kjolen fra Cecilie Melli.

Uten navn-14
Uten navn-17
Bildene i collagen er tatt av flinke Sunniva.

Uten navn-11
Cupcakes og Macroner fra Villa Perlesukker ♥

Etter filmen hadde Christina fra United Bloggers, Anne-Brith fra Villa Perlesukker og jentene fra Cecilie Melli stelt istand DEN kvelden for oss. Vi har hele 15 stykker til sammen, og de hadde virkelig laget til en ordentlig Cinderella aften i ekte Disneystil for oss med kjoler, accessories, vipper, neglelakker, cupcakes og makroner, tapas, vin og goodiebags – i en svææææær og fantastisk suite på Grand Hotel. Herlighet for noen damer altså! Helt satt ut jeg. Og der fikk vi kost oss sammen i flere timer, og det var så hyggelig.

Uten navn-9Uten navn-12Meg og Christina som jobber i United Bloggers, en utrolig skjønn og kreativ dame!

IMG_8547Nansy (i midten) fra Bodø vant billettene til kvelden, og hadde med seg venninnen sin Thelma, og det var så hyggelig å ha de med. Det morsomste med hele greia var jo at Nansy jaggu meg kjenner stebroren min, Arnt – som bor i Bodø. Hun hadde til og med vært i barndåpen til lille tantebarnet mitt Lone. Er ikke det gøy? Verden er liten. De stakk også av med en gignatisk goodiebag med Disney-stæsj og produkter fra Tone Lise Akademiet. Lucky girls!

Uten navn-8Tusen takk for en super kveld, til alle som bidro – dere gjorde den ganske så spesiell for oss! Og jenter – ta turen på Eventyret om Askepott i helgen, lover dere at dere ikke vil angre.. Hva med å arrangere deres egen Askepott kveld med veninner? 

8 kommentarer

Siste innlegg