Evening bakery

God kveld fine dere ♥ Har hatt en litt .. Tung og tankefull ettermiddag idag, men når Malene satt i gang med julepyntingen, og jeg og Henriette med middagslagingen, føltes det ihvertfall litt bedre.. Koselig med litt julesteming, selv om jeg egentlig ikke helt klarer å ønske julen velkommen, enda … Men jeg baker i hvertfall pepperkaker i skrivende stund. De står i ovnen as we speak, og lukter nydelig! Jada, litt morro må man ha . . Julehus på Tjuvholmen ♥ Regner med de fleste har pyntet til jul? Og satt igang med julebaksten? 21 dager igjen bare.. Tiden flyr! Nå skal jeg gjøre meg ferdig her, så skal jeg faktisk finne sengen. . . Forresten.. Husker dere innlegget om “Et renere Oslo?” Hvor målet er å stoppe de som forsøpler Oslo? Dere kan lese om der HER. Om DU har du en idé til en film som på en positiv, humoristisk og motiverene måte kan bidra til å få slutt på forsøpling, så kan du gjerne delta på konkurransen ved å klikke på bildet under.    Det blir kåret tre vinneridéer som stikker av med hver sin smarttelefon til en verdi av 6000,- eller et universalkort med samme verdi. Jeg har sendt inn nok et bidrag til dette, hvor jeg håper dere vil gå inn å stemme på mitt bidrag, hihi .. Her er idéen : Noen «glemmer igjen» en tom kaffekopp på trikkestoppet i det trikken kommer. Plutselig spretter Alex Rosén frem og sier «så deg, så deg!» med den absurde latteren sin. Dette gjør at folk både kjenner seg igjen i situasjonen og syns selve filmen er artig, noe som gjør at den setter seg og at man kanskje tenker over det når man selv havner i en situasjon hvor man er på tippet til å «glemme» søppel. Ikke glem å meld dere på selv da, premiene er jo kjempe bra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg