Ett steg nærmere ferie

Hei fra solen på Gardermoen! Nå har jeg slept med meg pakkenellikene mine, dvs 2 (!!) kofferter denne gangen. Skjønner ikke, blir bare verre og verre på å pakke jeg. Men igår ble det så sent, at jeg ikke orket å tenke og planlegge noe særlig – så jeg bare pakket de fineste tingene mine … Og selvfølgelig bikinier, solbriller, solhatter – åh nå gleder jeg meg til ferie kjenner jeg! Bikini & solbriller fra H&M // Solhatt fra Cubus Mistet en bit av minnekortet på kameraet mitt idag, så alle bildene jeg tok til dere tidligere er forsvunnet. Og minnekortet må erstattes med ett nytt. Så da får det bli ett bilde av en sydenklar frøken Orvik. Tok det under pakkingen igår. Må alltid prøve litt underveis når jeg pakker, regner med jeg ikke er den eneste . . ? Flyet går egentlig nå snart, men det er forsinket. Det er det alltid til Ålesund, slår ikke feil. Men, puh – det er ihvertfall fint flyvær, og jeg har med meg SATC, så jeg skal nok kose meg på flyet jeg. Men nå skal jeg klappe sammen Macen og gå til den nye gaten. OG finne minnekort! Ha en fortryllende kveld. Skrives fra Ålesund  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg