Ett nytt kapittel i livet.

Jeg har noe jeg gjerne vil dele med dere… Etter 5 år i BIK BOK, har jeg nå sagt opp stillingen min. Vemodig, men allikevel veldig riktig. Jeg har fått meg ny jobb, som jeg gleder meg veldig til. Jeg elsker jo BIK BOK, butikken min, og ikke minst – jentene mine. Men nå er tiden inne for noe nytt! Det er nok jentene jeg kommer til å savne aller mest, for de er virkelig fantastiske. Vi har så utrolig godt miljø, og det er noe jeg setter veldig stor pris på. Veldig rart for meg at jeg faktisk skal slutte i jobben som jeg har hatt i 5 år. Jeg har vært vant til de samme rutinene hver eneste dag. Nå går jeg over til noe helt annet. Jeg slutter ikke fordi jeg mistrives, for det gjør jeg overhodet ikke. Trives faktisk veldig godt, derfor er det med litt tungt hjerte at jeg slutter. Men. Når man får en så bra mulighet, klarer man bare ikke si nei. Jeg har fått meg jobb i TV8 (lokal tv) – hvor jeg skal jobbe som medierådgiver (selger) og… Faktisk, programleder. IIH, kjempe spennende! Jeg elsker jo utfordringer og nye ting, så dette skal bli veldig, veldig gøy! Nå har jeg brent for jobben min i BIK BOK i 5 år, og er en skikkelig BIK BOK jente, men nå er det på tide å brenne for litt nye ting. Lurer på hvordan jeg klarer meg. Det skal nok gå veldig fint. Jeg slutter faktisk allerede nå kommende fredag. Kjenner hjertet mitt gråter litt, men det blir nok bedre etterhvert. Bare litt rart.  Starter i den nye jobben 4 mai, og ser veldig frem til å begynne der! Allerede møtt på en del av gjengen jeg skal jobbe sammen med, og de virker helt supre! I tillegg, skal jeg faktisk bare jobbe tre dager i uken. Mandag, tirsdag og onsdag. Det vil si, jeg får mye mer tid til bloggen min og dere. Og, litt mer tid til meg selv. Skal innrømme at det går litt i ett fortiden, klarer ikke helt å henge med i svingene. Jeg vil jo gjerne at dere skal være fornøyde, men det er ikke lett å tilfredsstille alle og enhver, i tillegg til at man skal drive en butikk, jobbe 100 % stilling, ta vare på kjæreste, venner, familie og faktisk ha litt tid til å slappe av selv. Og det er så synd at det ikke er alle som har forståelse for det. Hadde jeg kun jobbet som blogger, hadde det vært noe annet. Men det gjør jeg altså ikke. Ja, nå vet dere det. Jeg gleder meg til å starte ett nytt kapittel i livet mitt, og tror det kommer til å bli kjempebra! Spennende !! Jeg er klar for nye utfordringer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg