Et lite stykke Køben

God mandag fra en iskald men solriiiik hovedstad ♥

I helgen har jeg som dere vet vært i København med jentene, og jeg elsker virkelig både København og danskene! Jeg vil tilbake! Vi bodde på Scandic Kødbøyen som er et helt nytt og veldig kult hotell, superfint interiør og nydelig frokost. Det tar 10-15 minutter å gå inn til sentrum. Anbefales ♥

Marie, Gabrielle, Aida, Kim og Kine ♥

På fredag prøvde vi ut en ganske annerledes restaurant! Aldri vært på noe lignende og er veldig glad vi gjorde det. Punk Royale heter den. Der får man 20 småretter og vinpakke til rundt 1000-lappen, de serverer både kaviar, østers, fisk, mat med trøffel og alt annet som jeg ikke klarte helt å følge med på! Det gikk ganske fort underveis og på et tidspunkt så ble vi faktisk matet av servitørene! Helt sprøtt – men en veldig gøy opplevelse.

På lørdag ble det lang frokost på hotellet med jentene etterfulgt av coffee-to-go og en spasertur til fineste Tivoli. Noe så sjarmerende! Jeg har ikke vært der siden jeg og familien var på tur i Køben for 100 år siden. De hadde jo pyntet til jul så det var en helt magisk opplevelse. Vi spiste lunsj på Nimb som ligger inne på området til Tivoli og tok noen drinker oppe i 2 etasje på hotellet der, og det ELSKET vi. Så anbefaler Nimb også!

Utsikten fra restauranten på Nimb. Helt nydelig ♥

Glaade piger på tur i hvertfall!

Men over til favoritten! Café Victor. Jeg elsker alt ved den restauranten. Stemingen, interiøret, maten, og selvsagt selskapet! Dette er et sted hvor man spiser, og så blir det litt party utover kvelden. Utrolig gøy kveld med jentene ♥

Skulle ønske vi rakk mye mer på turen, for jeg hadde en lang liste med ting jeg fikk anbefalt på instagram, men det får bli neste gang. Mange fine minner fra en herlig tur med smukke piger! Danmark, altså. ELSK ♥

Innlegg med antrekkene fra turen, kommer ♥ I mellomtiden må dere ha en deilig mandag, så ser jeg jo noen av dere på kino i kveld! GØY, og jeg gleder meg!

24 kommentarer

Siste innlegg