Et lite hint av jul i stuen

I går hentet jeg opp det nydelige juletreet mitt fra boden, jeg kjøpte det i fjor på en eller annen plantasje på Nordstrand (ikke plantasjen altså – men jeg husker ikke navnet akkurat nå..) ♥ Jeg har ikke makket meg til å kjøpe pynt enda – Milla Boutique har så mye fin pynt, store kuler og annen pynt i gull, bronse og sølv. Men jeg synes det er så DYRT med julepynt generelt sett. Espen tipset om å gå på HM Home, så det skal jeg gjøre. Enn så lenge så får det holde med lys. Fikk melding av søteste mamma i går hvor hun spurte så skjønt om jeg ikke skulle ha stjerne på toppen! Jo – jeg må jo det og. Så nå er det bare å sette jule-iveren i høygir her og få på noe pynt ♥

Neste uke kommer mamma, lillebror Andreas og kjæresten hans Maiken hit på besøk. Jeg gleder meg så latterlig mye! Kvalitetstid, julekos, julemat, julemusikk – julealt – vi skal kicke julen i gang sammen fra neste uke. Og på søndag kjenner jeg at det blir godis og julefilmer på sofaen eller i sengen hele dagen. JA ♥

Ønsker dere en herlig helg, kos dere så mye!

17 kommentarer
    1. Kjære Lene <3 Dette har ikke så mye med dette innlegget å gjøre… men synes du har så utrolig fin finish på leiligheten din. Kan jeg spørre om du har en god håndverker å anbefale/hvem har du brukt? <3 Håper på svar og på forhånd; tusen hjertelig takk!!!

    2. Hei skjønne Lene, du finner veldig fine julekuler og annen pynt hos Claes Olsson, Europris, Nille til svært gunstige priser.Et annet tips er å handle slikt i romjulen eller i Januar, da er jo alt av julepynt på supersalg 😉 Juletreet vårt er på plass med masse integrerte lys- og i år skal det være den eneste pynten 🙂 Enkelt og fint.

    3. Håper du får en strålende koselig fin jul! 🙂 <3 Et lite spm: skal du ikke henge opp det runde speilet snart?:p

    4. Fast følger av deg Lene, men dette innlegget var “småkvalmt”. Snakk om å be om å få sponsorer! Tror du dette innlegget var spennende for oss lesere? Blir bare skuffet over deg for bloggen din pleier å ligge litt “over” dette. Lykke til med betalte julekuler og stjerne i toppen. Kommer vel merket med annonse snart. Ha en kjempefin førjulstid med familien din <3

    5. Det hørtes max kos ut! Jeg har et spørsmål ang din tidligere Levis, husker du hvilke oppdrettere dere kjøpte Levis av? 🙂

    6. Venter du litt er det stor sett halv pris på all julepynt. De fleste samler dessuten over flere år på julepynt.

    7. Enig med deg ang dyre julepynt! Jeg bestilte masse fra utlandet tidligere, men i fjor fylte jeg på flere fra Europris da de hadde “plukk og miks” <3 så har jo f.eks. Clas Ohlson overraskende ganske mange fine pakker man kan fylle juletreet med også 🙂

    8. Egentlig fint med juletreet bare sånn grønt og med lys i. Man må strengt tatt ikke ha noe pynt. Enig i at det er mye fine kuler og sånn på Milla, men det er virkelig hauger av billigere kuler å få tak i rundt om kring (Tiger, Klas Ohlsson, Nille etc.) som man kan fylle opp med. Så kan man heller kjøpe et par statementkuler eller hva jeg skal kalle dem på Milla og henge dem på de mest strategiske/synlige stedene. Også samler man flere og flere fra år til år.

    9. Julepynt finner du på Europris, Nille og Rusta.
      Trenger ikke være så dyrt akkurat om du går til de rette plassene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg