Et lite hei!

All white and a hint of cheetah

Fredag, og jeg har endelig litt tid til å sette meg ned mellom slagene. Vil bare si unnskyld for dårlig oppdatering de siste dagene- men håper samtidig på forståelse. Har vært helt i min egen lille boble siden mandag! Vasket, ryddet, pakket ut, pakket inn, hatt diverse håndtverkere innom for å få ting på plass- og ja, det har gått i ett og fokuset har vært leiligheten min. Herlighet, jeg kan ikke beskrive for dere hvor godt jeg trives her, det er rett og slett en helt fantastisk følelse. Med én gang jeg er borte fra den, så savner jeg den, og vil bare hjem igjen med en gang! Nesten som å være nyforelsket, hæ.. Bortsett fra at jeg ikke er det da, bare i leiligheten ♥ Hehe.. Godt å starte litt på nytt, og ikke minst komme seg i hus. Har jo ikke bodd ordentlig hjemme siden slutten av mai, bare det å vaske klær, vaske gulv, styre og ordne med sitt helt eget er superkos. Middagene her hjemme smaker bedre enn noen gang og jeg sover kjempegodt. Kan trygt si at jeg er en lykkelig jente om dagen altså, fred og ro hjemme er det beste jeg vet.

Og snart – når jeg kommer meg ordentlig på plass, så kan de personlige hjemme-postene mine på bloggen også komme. Mer interiør, mer hus og hjem, tips og triks, matoppskrifter – dere vet! Alt blir mye mer motiverende når man har et hjem, har vært litt vanskelig de siste ukene siden jeg har bodd på hotell. Men det blir. I mellomtiden er jeg så heldig at jeg har McKenzie som hjelper meg med litt bilder innimellom ♥

Jakke & bukse fra Mango (de har så mye fint om dagen) Topp Ganni & sko YSL // photo Mckenzie Price

Ønsker dere en MAGISK helg!!

17 kommentarer
    1. Så deilig å endelig flytte inn Lene! Har full forståelse for at bloggen blir litt nedprioritert i disse dager. Gleder meg masse til å se leiligheten ordentlig! Mckenzie tar dødsfine bilder! Det løftet bloggen så mye 🙂

    2. Hei. Kan jeg spørre hvor du har bestilt marmor-øyen din fra? Eller er dette et annet stein-materiale? Jeg har hørt at marmor ikke egner seg så godt på kjøkken og at andre alternativ er mer hygieniske, men vil gjerne ha det selv, og er nysgjerrig på løsningen du har valgt. Tusen takk for svar <3

      1. Hei! Dette er Silestone så vidt jeg vet, skal tåle ganske mye sier kjøkkenleverandøren. Den er fra Drømmekjøkken 🙂 <3 Sjekk det ut! Stor klem!

    3. Skrevet i god mening(håper du forstår hva jeg mener)
      Kanskje på tide å bytte fra sommer til høst når det kommer til make up. Blir stor forskjell fra resten av kroppen til ansikt, ser litt feil ut. Eller så er lyset her helt på tryne.
      God helg.

      1. Haha I knooow! Håpte ingen skulle legge merke til det haha. Sånn er det når strykejernet ligger i flyttelasset på boden enda… JAAA JA 😀

    4. Hei! Du la ut en snap med et vinglass her om dagen. Kan jeg spørre deg hvor disse glassene er fra? Merke?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg