Når var sist du …

FREDAG!! SOL! GLAD-LENE! Har dere en fin start på fredagen? Det håper jeg ♥ Jeg ble så inspirert da jeg så Sigrid Bonde Tusvik la ut på instagram at ELLE hadde intervjuet henne med noen spørsmål, synes det var så interessant å lese at jeg fikk lyst å “intervjue meg sjææl, gitt” – håper dere synes det er litt gøy! Det synes jeeeeg ♥

På sånne intervjuer er det alltid bilde av folk så her har dere meg, da.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva var det siste …

Klesplagget du kjøpte?

Det var et leopardmønstret skjørt fra Ganni. Det kjøpte jeg i går! Så fornøyd med kjøpet mitt, da skjørtet er maxi og jeg vet jeg får brukt det masse fremover både på reiser, til våren, sommeren og høsten ♥

Skjønnhets-produktet du kjøpte?

Vet ikke om dette kommer som noe sjokk, det var i hvertfall ikke noe sjokk for hun som jobbet på Mac når jeg kom innom for å kjøpe.. Wait for it. Velvet Teddy! Den var så skrapa tom her om dagen at det neste var kritisk, så jeg måtte innom mac for påfyll. Hekta, sa du? 

Du gjorde før du gikk hjemmefra idag?

Da tok jeg på meg en BB creme i ansiktet, satte håret i en strikk, og dro på meg treningsklærne. Deilig å starte dagen med en treningsøkt! Oh – og.. Lette etter nøklene mine. Såklart.

Bildet du lika på instagram, og hvorfor?

Da må jeg nesten inn å se på siste aktivitet, for det husker jeg ikke… 2 sek..

Se der ja! Det var min bestevenninne Maria sin bilde-karusell fra Thailand. Der karusellen startet med at snella mi sitter i vannkanten brun som ALDRI før (hun får ikke komme hjem før jeg har dynket meg i selvbruning, eheheh ……..) og var såå fin og hot! Grunnen til at jeg likte det? Først av alt fordi hun så SJUKT bra ut, så er hun jo bestisen min, og for det tredje så har jeg unnet henne og mannen denne turen SÅ INDERLIG – og det gleder meg å se at hun koser seg sånn ♥

Du googlet? 

Det må jeg sjekke på loggen. Lol. gud så flaut – man vet jo aldri hva jeg har googlet ……

Haha! Phuuuu, heldigvis ikke noe som ikke egner seg på bloggen. Jeg hadde ganske enkelt googlet “dollars to nok”

Yep.

Hva var den siste …

Filmen du så?

Åh hva het den! Det var sammen med lillesøster Oda for noen uker siden da hun var på besøk. Vi tok en rolig lørdagskveld hjemme på sofaen med dyne, snop, og film. Først så vi “Askeladden i Dovregubbens Hall” og deretter bestemte Oda at vi skulle se en sånn teenage-film som jeg gryntet på nesten til – det verste av alt var at den faktisk var veldig bra! Handlet om et kjærestepar som gjorde det slutt mens de kranglet i fylla, han møtte en annen og begikk en tabbe om man kan si det sånn. Og i etterkant ble han sammen med kjæresten sin igjen, og hun jenta som han begikk tabben med (i mangel på bedre ord som egner seg på bloggen?!) ble helt psykopat og prøvde å ta livet av alle sammen. LOL. Veldig interessant, altså. Den heter “You Get Me”

Låta du hørte på?

Det var på vei hjem fra trening, at jeg hørte på låten altså. Det var denne ; Rhys – Mabye I Will Learn

SMS-en du har mottatt?

Hehe – ja dette er jo litt morsomt. For det handler faktisk om DERE! SMS’en er fra Ella på kontoret som skriver :

” Hmmm. Lage en fin liten goodiebag? ”

SMS du sendte?

Og før hun skrev den – skrev jeg til henne :

” Ja, eller de må delta og si hva de har spart! Finner på en lur premie til de. Vet ikke helt hva det skal være (også sånn klovnesmiley)

Hehe.. Dere får vente til søndag for å se hva vi melder om…

Boka du leste?

Hei! Det var planteboka mi, for å få inspirasjon! Leste ikke så mye da, var vel mest for å glo på bildene. Men jeg elsker den boken. “Green Home Book” heter den ♥

Drinken du bestilte i baren?

Ja, det var faktisk på bursdagen min! Tok en drink i baren på Thief før vi spiste middag på restauranten der senere. Supernam – og den het “The Roof Bar” – den innehold favorittginen min Monkey47!

Når var sist du …

Danset?

Heihei, ja deet skal jeg si dere! Det var forrige lørdag! På Bølgen når vi feiret bursdaaag vol.2,  OG hjemme etter Bølgen! Hoho. Elsker!

Gråt?

Ai, den var verre. Nå må jeg faktisk tenke.. Jeg lurer på om de siste tårene kunne vært når jeg satt i stolen min på stuen her, og bladde gjennom bilder av Levi den tiden vi hadde henne.. Hun er så fin ♥ Og her om dagen fikk jeg bilder av henne på vinterferien hvor hun lever det gode liv, så jeg vet jo at hun har det bra. Men det er et veldig sårt punkt for meg..

Hadde krampelatter? … 

Everyday?! Altså er det noe jeg gjør mye, så er det å le! Jeg elsker å tulle med folk, og de elsker å tulle med meg. Og når jeg er med jentene så har vi den .. Dere vet, den interne humoren som bare vi kan skjønne. Men sist jeg lo ordentlig hardt, haha – latterkrampe tror jeg måtte vært på søndag. Dagen-der-på etter bursdagsfeiring vol.2, hvor jeg våkner opp her hjemme både med Renate og Ana og vi gjennomgikk lørdagens mange hilariouse-episoder. Dere vet hva jeg mener! Det er så gøøøy det!

Sang karaoke?

Ja, det er ikke så lenge siden. Siste helgen i januar da Maria og Henriette arrangerte surprise for meg. Da endte hele gjengen opp på SYNG på Youngstorget, heheh herregud……. GØY!

Ble Starstrucked?

Nei – det tror jeg faktisk ikke jeg kan bli? Eller jeg har ikke blitt det enda! Eller har jeg? Kanskje jeg har det? Gud, jeg har hukommelse som en gullfisk. Jeg husker ikke, unnskyld! Og jo – jeg kan helt sikkert bli det, spørs helt på hvem det er!

Hva var din siste … 

Opptur?

Den største oppturen er uten tvil at min bestevenninne Helen fikk en frisk, liten datter forrige uke! Lenge siden jeg har vært så stolt ♥ Det er så nært! Tenk det, min barndomsvenninne har blitt mamma liksom, og til verdens skjønneste lille trulte. Jeg har bestilt fly hjem på mandag så da blir det kvalitetstid på høyt nivå med de TO jentene mine!

Nedtur?

Hah! Ja det skal jeg fortelle dere. Nedturen min var senest i går. en nedtur jeg tok med et smil, da skal sies. Leeeet me tell you the story.

Dere vet Walther? Bilen min? Ja han ja. I 2012 kjøpte jeg han, lite visste jeg at jeg ble “svindlet” om man kan si det på den måten. Lille søte, uskyldige Walther er nemlig en ombygd bensinbil, som  da ble til en elbil i sin tid. Lene for 6 år siden, strålende fornøyd med sitt nye kjøp som i ettertid skulle vise seg og bare være hodebry (sorry Waltherboy) .. Han har nemlig et problem, han er litt værsyk. Når det er kaldt ute vil han ikke kjøre. Stopper i tide og utide – det er jo livsfarlig! Forrige uke kom NAF og hentet han til Asker, det eneste bilverkstedet som kaaaaaanskje kunne fikse feilen (som vi fortsatt ikke vet hva er?!)

Fikk en telefon i går om at .. Nei, de hadde ikke instrumenter nok til å finne ut hva som var galt og at ingen andre i Norge har det heller. Neeei? Akkurat. De fortalte meg at de hadde ladet han og at jeg måtte hente han så jeg slapp og betale x antall kroner for å la han stå der  x antall dager. Tok toget til Asker da, for å hente han.. Tenkte i mitt stille, og håpefulle sinn at KANSKJE han ville samarbeide så jeg fikk han til Oslo. Nei? Nei. Det var faktisk bråstopp. Først og fremst 0 (!!) varme i bilen, så jeg måtte skrape isen på innsiden av ruten for å i det hele tatt se .. Litt. Ca 4 minutter senere var det jo fryst på på nytt, så.. Han startet, men det stod 0% batteri på måleren, lite lovende med andre ord…. Jeg prøvde likevel å kjøre noen runder på parkeringen der, noe som faktisk funket (?) i ca.. 10 sekunder før han stoppet, igjen, igjen og igjen. Måtte fint se det slaget tapt og ringe til NAF som nok en gang måtte hente han og kjøre han tilbake til Oslo. Nå vet hverken jeg, eller NOEN andre i dette landet hva som kan gjøres, så.. Det ser ikke lyst ut for lille Walther dette = nedtur.

Moteopplevelse?

Jeg er ikke så opptatt av sånt jeg. Sorriiiiii ♥

Skuffelse?

Skuffelsen var stor da jeg kom inn på soverommet tidligere idag, og håndtverkerne hadde hengt opp den siste ovnen i leiligheten rett under vinduet i stedet for lengre ned mot gulvet og listen som er normalt … De fikset det da, så det varte ikke lenge! Åh + at de skulle henge opp persiennene i leiligheten min. ENDELIG, men alle var 1 cm for brede, så de passet ikke….. Det var kanskje en større skuffelse enn ovnen når jeg tenker meg om! LOL.

Reise?

Det var vel Stockholm! Supergøy, dit skal jeg tilbake snart. Jeg elsker Stockholm, og da skal jeg bo på Haymarket igjen!

Hvem var den siste …

Personen du snakket på telefonen med?

Det var Elisabeth fra Ålesund, som også jobber i United Influencers! Vi går waaay back, og jeg DIGGER den dama! Vi skravlet både om jobb og fææææst på samme tid! Begge to like giret, både på jobb og fæst!

Dette synes jeg var så gøy å svare på! … Mer sånn fremover? Og med dette sier jeg riktig god helg ♥

12 kommentarer
    1. hei lene! lurer på hvilke apper du bruker til redigering? du ser så fresh ut på dette bildet i det filtere!

      klem

      1. Hei! Du, jeg bruker Lightroom 🙂 Og kjøper forskjellige “presets” som jeg legger på, så “tewaker” jeg med lys, varme i bildene, etc etc 🙂

    2. GOD HELG! <3
      GØØY GØØY innlegg, bare å kjøre på, kjekt å lese! Litt annerledes og det er morrooo.. Håper lørdagen din har starta bra, Lenemor. Her er det sikkelig god stemning, dulle på hjemme, kaffi, vaske, rydde og bare kooose seg. Små gleder, hehe.. Før jeg drar avgårde i besøk senere.
      Altsåå, jeg blir så sykt misunnelig på at du skal til varme strøk nå, måtte lese på alle de tipsene du fikk til Mexico og det høres heeeelt fantastisk ut! Du må bare NYTE. Høres magisk ut, slapp av, koble helt av og kos deg gløgg. Her blir det ikke varmere strøk før i Juli, da drar vi avgårde til Marbella, can´t wait.
      Ha en fantastisk helg <3

      1. Heii fineLisa! Hørtes ut som en DEILIG lørdag! Åh 🙂 <3 Er så godt og bare dille og dalle hjemme! Åh jaa, Tulum blir så bra <3 Gleder meg utrolig mye.

        Herlig med Marbella da! Godt å ha en "gulrot" å glede seg til fremover og! God søndag 🙂

    3. Hei Lene!
      Du må ikke svare på dette spørsmålet, men dette er i hvert fall noe jeg har lurt på en stund nå 🙂
      Har du noen i kikkerten om dagen, eller som du dater eller lignende du har lyst til å dele med oss lesere? 🙂

      Ha en superflott helg!
      – Charlotte

      1. Hei Charlotte, koselig at du spør 🙂 <3 Jeg har valgt for meg selv at sånt ikke vil bli delt på bloggen før jeg selv er klar for det :-* Jeg har dessverre dårlig erfaring med sånt da det havner i media, noe jeg synes er litt ubehagelig. Det er jo egentlig en privatsak, men skjønner jo at de vil skrive om det når det først er noe … Men du er søøøøt da 🙂 Stor suss!

    4. Så gøy innlegg, dette likte jeg! Minner meg (naturlig nok) om det man leser i blader – og det på en god måte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg