Et hundeliv

God formiddag!

Idag var jeg oppe tidlig for å hente lile Jax på Nathionalteateret, vi passer nemlig denne lille søte tassen for Maria og Erik idag ♥ Mammaen er på jobb, og pappaen har eksamen.   Altså han er så liten! Også så fin ♥ Kan omtrent ikke ta øynene fra han, han er overalt hele tiden, hihi. Så skjønn og søt- og så har han veldig mye energi. I løpet av den lille tiden jeg har blogget, har han gnagd av 2 knotter og 3 puter på spisestuestolene mine, så jeg må fyke etter han hele tiden. Så redd han skal få noe i halsen. La han nettopp oppi vesken til Poco, og da la han seg med én gang. Sikkert sliten av og løpe rundt i 3 timer i strekk, skjønnisen, ååå han er så god!  Poco synes det var spennende i begynnelsen, men nå er han bare litt småsur og irritert. Liker ikke at det er noen andre som får oppmerksomhet i tillegg, hehe.. For en hundeliv det er her på Aker Brygge idag. 


Ser litt småmisfornøyd ut her han ligger, eller? Stakkars. Gard koser med Poco, og jeg med Jax- men Poco følger jo etter meg overalt, og det gjør Jax også- så da blir det lett litt dårlig stemning fra Poco sin side.. Haha, litt av et hundeliv her på Aker Brygge idag. Idag er planen at vi skal få flyttet ordentlig inn. Ja, for selv om vi har bodd her i 1,5 mnd nå, har vi ENDA ikke fått tatt opp tingene i boden. Jeg har jo knapt klær her oppe, så vi får se hvordan det går med to hunder hakk ihjel. Ikveld skal vi på Hobbiten, hurraa ♥ Kalendergaven min til Gard idag, han ble så glad så! Første filmen var så bra, og jeg har hørt at nummer to er enda bedre. Så vi gleder oss! Nå må jeg få jobbet her, før alle tre “guttene” våkner.. 

Nyt onsdagen så lenge dere, så skrives vi senere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg