Et helt halvt år

♥ Denne boken fikk jeg anbefalt av noen av dere før jeg dro til Dubai, og det er faktisk en av de bedre bøkene jeg har lest ♥ Morsom, søt og samtidig trist. Når jeg var ferdig å lese den, hadde jeg mest lyst å lese den på nytt. Anbefaler den virkelig videre, en nydelig bok. Våknet tidlig idag, planen var trening- men følte meg absolutt ikke pigg, så istedet bestemte jeg meg for å lese ferdig de siste sidene jeg hadde spart av boken. Utrolig fin start på dagen foran peisen, med en kopp te og denne. Heldigvis er formen stigende, så nå er det jobb som står på planen resten av dagen. 




Et helt halvt år :

Boken handler om Lou, en 27 år gammel jente som i starten av boken jobber på café. Hun er kjæreste med Patrick som kun bryr seg om trening og maraton, noe helt annet enn Lou gjør. Hun bor hjemme hos sine to fantasiske foreldre, bestefaren, søsteren Treena og sønnen hennes Thomas. En utrolig koselig og sammensveiset familie. De sliter litt økonomisk, så jentene hjelper til med fellesøkonomien gjennom jobbene sine. Etterhvert mister Lou jobben sin på caféen, pga eieren måtte legge den ned. Etter utallige turer på arbeidskontoret, finner de en ledig stilling til henne som hjelpepleier for en funksjonshemmet mann. Hun bestemmer seg for å dra på intervju. 

Will, var en suksessfull businessmann som elsket livet, han var en eventyrer og det var ikke noe som var uprøvd. En dag blir livet hans forandret, da han blir påkjørt og blir lam fra livet og ned. Det er han Lou skal på intervju for. Hun får jobben, og ender opp med en ansettelseskontrakt på 6 mnd, en god lønn som kan hjelpe til med å forsørge familien. Boken handler om dagene hun og Will har sammen, samt Nathan som er hans mannlige sykepleier.. Startet er ganske utfordrende for Lou, Will er veldig deprimert og klarer ikke innfinne seg med situasjonen han er i, men det blir litt lettere etterhvert. Jeg kan vel ikke si så mye mer enn dette før jeg avslører hele boken, hihi. Men den MÅ leses, den er så søt. Tror faktisk jeg skal tillate meg å lese den på nytt . . . ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg