Et godt tips til julebordsesongen

Siden jeg rett og slett ikke har orket eller hatt tid til å ta sol siste tiden, – skal jeg i morgen bruke denne fantastiske sprayen her.

Nei, det er ikke selvbruning. Brukte en del selvbruning ifjor, men jeg orker rett og slett ikke å bruke det lengre. Dette pga den fryktelige lukten, og alt annet makk som følger med, har ikke tålmodighet.

Sexy hair har laget denne fantastiske bruningsprayen som man bare sprayer på, smører utover – så går den av i dusjen. Enkelt og greit. Så i mine øyne, er denne saken perfekt til julebord, eller bare til en vanlig kveld på byen.
Har bare brukt den èn gang før, da jeg fikk låne den av en veninne – det var i sommer husker jeg, så er enda ikke helt sikker på hvor mye den evt smitter over på klærne. Dette skal jeg selvfølgelig teste for dere, imorgen.
Gleder meg til å bruke den. Men jeg likte den utrolig godt, man får en kjempefin glød av den.  Denne er fra blivakker og koster kun 159,- jeg innbiller meg at den er ganske mye dyrere i frisørsalonger, men jeg vet ikke.

Dere får kjøpt den HER, og om dere skriver kode LENE, får dere 10 % avslag på kjøpet deres.

En kjapp måte å føle seg fresh på, synes jeg.. Så lukter den helt nydelig kokos.. mmmm…

Produktet er sponset av blivakker.no
Vil også tilføye at jeg kun skriver om produkter jeg selv liker, og kan gå god for, jeg er 100 % ærlig med dere vet dere. Ha en super kveld.

Puss puss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg