Et frisk pust!

ÅÅ! På mandag fikk jeg levert de nye interiør tingene jeg skrev om i forrige uke. Jeg har ikke hatt tid til å pakke opp alt enda – men ble så ivrig på å få opp den største hylle-reolen – og jeg er så fornøyd! Det ble et ordentlig frisk pust her hjemme, deilig å få noe opp på “veggene” .. Tanken var å ha den inntil den svarte veggen ved siden av sofaen – men jeg og mamma var veldig enige i at den måtte stå inntil den hvite. Den popper jo mye mer da!

Nå har jeg bare fylt inn med ting jeg hadde stående – men forrige uke så jeg noe lignende hvor de hadde satt sukkulenter og kaktuser på en hel vegg med hyller. Veldig kult! Så.. Siden jeg dreper alt annet av planter på min vei, kunne det jo ikke passet bedre enn at jeg fyller hyllene med disse plantene. I tillegg til en del andre ting selvsagt.

Denne kjøpte jeg her. 

Og når jeg får tid skal jeg få skrudd opp de andre hyllene også! Mens såpeholderen må jeg få håndtverkerne til å gjøre i og med at det må borres inn i fliser- og DET tar ikke jeg sjangsen på!

Ellers skinner sola endelig i Oslo – og jeg koser meg sånn med besøk av verdens beste og søteste mamma ♥ Håper dere har det fint!

10 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg har et litt rart spørsmål kanskje, men hva gjør du for å holde blazere rene? Det stod ingenting om min hvite blazer kan i vaskemaskin, men et par rødvinsflekker tilsier at jeg må gjøre noe. Wanish må jo også skylles ut dersom man bruker det :p har du noen tips?

      1. Heii! Oo, iik.. Jeg kan vaske alle mine i vaskemaskin faktisk, men tar gjerne enten 30 eller et mildere program. Men du kan jo først prøve Wanish så håndvaske den?? 🙂

    2. Hei Lene!
      Jeg har samme hylle, og den er sååå utrolig kul! ALLE legger merke til den 🙂
      Jeg har også samme såpeholder, og den enkle festet jeg kun med våtromslim. På den doble brukte jeg våtromslim og satt i en skru i fugen mellom festene for ekstra støtte!
      Klem

      1. Våtromslim??? 😀 😀 Åh jaa helt enig, den er så kul! Nå må jeg på let etter våtromslim 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg