Et aldri så lite tannlegebesøk..

Hei dere, da har jeg vært hos tannlegen i 1,5 time. Hyggelig det. Jeg er så bedøvd på den ene siden av ansiktet, at jeg knapt klarer å snakke. Nå sitter jeg på fergen på vei til Ålesund igjen, skal på jobb fra klokken 13. Ellers, så hadde jeg det utrolig trivelig hjemme igår, vi hadde skalldyrkveld, og spiste fersk krabbe, og reker..
Jeg elsker skalldyr. 

Hehe.. Bare for å demonstrere..

Sjarmerende.. Klarer knapt å smile..

Så dette skal bli rett så hyggelig når jeg skal hjelpe kunder på jobb..
Får prøve å holde meg unna kassen de første timene til bedøvelsen går ut..

Ha en herlig tirsdag da dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg