ESSIE

Jeg har blitt så glad i Essie sine neglelakker, og har dem i mange forskjellige farger. Før har jeg brukt depend sin neglelakk, men synes den faller av med èn gang. Men nå jobber jo jeg i butikk, og da faller neglelakk generelt veldig fort av. Men essie sin synes jeg holder seg mye bedre! Så har de så fine farger.

Hos blivakker er det nå – 20 % på alle Essie neglelakker. Og i tillegg får dere -10 % ekstra avslag om dere skriver inn KODE ORVIK når dere skal betale.  Hurra for avslag!

Jeg har fått hekta på sort igjen..


Licorice. (Ringer fra BIK BOK.)

I tillegg er jeg veldig glad i disse fargene..

Sew Psyked, Limited Addiction & Lady Godiva. Nydelige farger..

Neglelakkene får dere HER.


Tips til hvordan få neglelakken til å sitte:

Bruk neglelakkfjerner først, uansett om du har gammel neglelakk eller ikke. Neglelakkfjerneren fjerner fett o.l slik neglelakken varer lengre.

Påfør alltid 2 strøk.

Legg gjerne en blank neglelakk over for å forsegle neglelakken. slik den varer lengre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg