Escalopa De Cerdo med pastasalat

Gooooood onsdag ♥ I skrivende stund sitter jeg nydusjet, innpakket i dyne på barkrakken ved kjøkkenbenken og jobber med miinto. Har nettopp avlevert nøklene til leiligheten i Oslo til min kjære søster og kjæresten hennes. De skal få låne leiligheten helt til søndag, og mandag er det min tur! Det er så deilig å være hjemme med kjærleiken, men jeg kjenner faktisk at jeg savner Oslo og leiligheten noe voldsomt også! I tillegg er det meldt FINT vær der neste uke! Glede på jord! Rolf Ivar kommer på besøk til meg torsdag, så det blir “bærre lækkert..” Tar meg selv i å skulle fortelle Anniken ALT de må gjøre, hvilke restauranter de må gå på, hvor de skal gå for å få kveldssol, hvilken buss de skal ta, blablabla – skravla går i ett, og Anniken blir bare stående og lure på hva i alle dager som feiler meg, de har jo vært på tur før liksom, hihihi.. Bekymret storesøster som vil de skal få med seg the best of the best, men egentlig så klarer de seg meget godt selv. Men dere! Igår laget jeg noe ganske annerledes til middag, og jeg har ihvertfall tenkt å dele oppskriften ♥ Escalopa De Cerdo med pastasalat. Med andre ord – koteletter med pastasalat. En meget god kombinasjon i følge Rolf Ivar. Kjøp inn :

  • Rømme
  • Majones
  • Pastaskruer
  • Purreløk
  • Paprika
  • Rødløk
  • Mais
  • Skinke
  •  Nakkekoteletter Escalopa De Cerdo

Legg kotelettene i en ildfastform, ha i løk, smør og litt vann. Stekes på 225 grader i ca 1 time. Kutt opp alle grønnsaker og bland de sammen. Kutt opp skinke og kok pastaskruer. Bland rømme, majones, pepper og salt – og bland det inn med det andre. Bon Appetit!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg