Er du Årets Brillemodell?

Uten navn-47Jeg bruker briller når jeg jobber på macen, kjører bil eller ser på TV og jeg er stolt av det, nemlig fordi jeg synes briller er HOT, hot, hot! Sammen med Espen og Cathrine, er jeg nå Specsavers sin nye ambassadør, og i den forbindelse vil jeg veldig gjerne opplyse dere om Årets Brillemodell 2015. Hvor gøy er det ikke å stikke av med en sånn tittel? Dette er niende gang Specsavers arrangerer Årets Brillemodell.

Hvem ser vi etter?

Vi ser etter deg som viser at briller ikke bare kan brukes til å se bedre, men også for å sette prikken over i’en på et antrekk, eller som bruker briller for å fremheve dine beste trekk. Er det DU?

bri Dette får du være med på : 

Om du kommer til semifinalen får du være med på en eksklusiv photoshoot med Lars Evanger, jeg har selv jobbet med han på en shoot fra Specsavers, og han er dødsrå!

I tillegg til en photoshoot, får du også…. Wait for it. Være med til Tanzania hvor vi hjelper lokalbefolkningen med synsundersøkelser og briller, noe jeg synes er helt fantastisk. For en opplevelse.

Slik melder du deg på :

1. Last opp et bilde hvor du har på deg briller (ikke solbriller) og legg til kontaktinformasjon.
2. Del gjerne bildet ditt slik at vennene dine vet at du deltar, og kan stemme på deg.

Meld deg på senest 27. juli før klokken 12. Du må være 18 år for å delta. Så heng i!! 5 dager igjen.

Delta da vel, hadde vært gøy om en av mine lesere vinner, heiaheiaheia! Og, gutter kan også delta – meld på kjæresten din da vel! Kanskje jeg skal melde på min….? 😀

Uten navn-52Lykke til! SMIIIL Lene

8 kommentarer

Siste innlegg