Er det lørdag, så er det lørdag

God lørdag lesere ♥ Våknet før det ble lyst idag, så ivrig etter å begynne på lørdagen og alle gjøremålene for dagen. Heldigvis klarte jeg og sovne til igjen, så det var litt deilig. Må kunne unne seg å sove lengre når det er helg. Startet likegreit dagen med litt usunnheter – er det lørdag, så er det lørdag. Jeg drikker riktignok ikke kaffe (enda) men elsker disse koppene ♥ Var innom Pascal igår, og kjøpte massevis av deilige macroner i forskjellige smaker, samt en pasjonsfruktkake som vi skal ha til senere, ååh glede seg! Kjøkkenet blir helt 100 % ferdig til uken, da får vi benkeplaten til øyen samt et skap vi fikk i feil str, så da kan jeg endelig få vist det frem. Har ikke stekeplater enda, så til benkeplaten kommer lager vi mat i stekovnen og i microen, funker som bare det! Gard kom hjem med baconsurret indrefilet av storfe igår, med sopp, asparges og noisettespoteter, hvem trenger vel stekepanne da? Nå må jeg komme meg avårde til Byggmakker av alle ting, de har nemlig klart å sende oss feil blandebatteri til dusjen, så det må jeg fikse opp i snarest. MÅ.HA.DUSJ ♥ Ellers får dere ha en deilig lørdag da, her i Oslo skinner solen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg