Entrecote og baktpotet.

Ja, nå har jeg og min kjære gafflet i oss et herlig måltid som jeg laget til oss. Entrecote, bakt potet med kryddersmør, salat og løkstuing – nydelig.

Nå blir det beina på bordet og avslapping hele kvelden, kvalitetstid med kjæresten er viktig – jeg skal jo tross alt være borte fra han en uke, uff uff..

Så det godt ut synes dere?

For å lage dette trenger du:

2 stk entrecote
(Disse krydret jeg og lot dem ligge ca en time i romtempratur, før jeg stekte dem på sterk varme – noen minutter på hver side, medium stekt.)

Salat og Agurk
Hell litt olje over, og strø over salt og pepper.

Bakt potet, med deilig kryddersmør
Bakes i ovnen på 250 grader i ca 1 – 1,5 t

Løkstuing
Fres løken i pannen, tilsett sukker, salt og pepper – ha til slutt opp i en boks mat fløte, og la dette koke litt.

Mmmm, bon apetit.

Vel, nå er det kjærestetid – kos.

Kos dere i kveld!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg