ENERGY!

Full av energi, og det har nok mye med det fantastiske høstværet og gjøre. Men også med at jeg har vært på BUTT you can time på SATS idag, puuuuuh – som vi fikk gjennomgå! Regner med at jeg ikke klarer å gå i morgen, haha . . Men utrolig deilig når man er ferdig ihvertfall. Og så får man jo forhåpentligvis resultater også. GLIS Nytt treningstøy idag også, fra X-life. Tightsen finner dere her / Toppen her / Skoene er fra Reebook Se det nydelige høstværet vi har idag! Nå må jeg bare se til og komme meg ut, ut, ut! Nyte det mens jeg kan. Så nå skal jeg bare hive meg i dusjen, skifte og komme meg ut for å møte verdens beste Maria. Se været! Akk. Det beste jeg spiser etter treningen er eggerøre med, skinke, ost og brokkoli. Jeg spiser det hver eneste gang jeg har trent. Nydelig godt! For å lage eggerøre på null komma niks trenger du :

  • 4 egg
  • Vann
  • Salt & Pepper
  • Ost
  • Skinke
  • Brokkoli

Smell det i pannen og rør rundt i ca 3-5 minutter. Og NYT! Treningsklærne er sponset

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg