Energi energi energi!

Åh, etter en lang og produktiv dag på jobb, følte jeg det var på sin plass å nyte 20 minutter i solarium. Julia var også med! Veldig koselig å ha en solkompis, siden jeg er livredd når jeg soler meg! Åpner sola og titter mot døra annenhvert sekund, skulle ikke vært lov.. Hehe. Jeg hadde en gang en pepperspray, men den er forsvunnet.. I tillegg er jeg redd for at solariumet skal ta fyr… Og enda soler jeg meg.. 

Uansett, det var skikkelig deilig å ta sol rett etter jobb, fikk virkelig slappet av – og energien kom på topp igjen, hurra!  Føler meg SÅ fresh, deilig med litt farge på skrotten. Selv om det egentlig innerst inne svir i samvittigheten min, redd for strålene vet dere. Redd for alt jeg.

Men, jeg er ihvertfall brun, og BLID! Hihi.

Julia tipset meg om denne kremen, den skal visst nok bidra til at man blir fortere brun.
Fikk ikke testet den i dag, men sier i fra så fort jeg får prøvd den.


Fåes kjøpt hos Brun og Blid. 250,-

Noen som har den?

Nå skal jeg hive sammen en mousakka, så skal min kjære ta på meg litt flere hairextensions, hihi.. Stakkar..

Snakkes senere!

Smask

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg