Endelig følelse av sommer.

Den følelsen har jeg ventet på i 2 mnd nå, hvor man kan nyte late dager i solen. Det har vært 2 late dager for min del, og i morgen er det tilbake på jobb. Det skal bli godt.
Idag har vi grillet, trykket i oss alt for mye smågodt, og så har jeg badet i Jaquzzien….

…Alene… Men jeg koset meg jeg! Helt til Rolf Ivar kom luskende bak meg og skremte livet av meg!

Love you.

Outfit..

Avklipt Pasadena short fra Bik Bok.
Ynglingsskjorten min (som dere sikkert har skjønt? hihi.. ) Fra Bik Bok.
Briller RayBan.
Bikini Victoria Secret.

Hva synes dere ?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg