Endelig!

Endelig, kan jeg ønske mine fantastiske lesere varmt velkommen til min nye blogg her hos leneorvik.no . . Velkommen skal dere være fine lesere. Det er så deilig med ny og fresh blogg! Nytt design – mer oversiktlig, store fine bilder, og ikke minst – nå kan dere endelig kommentere hverandres kommentarer, hurra! Designerene har vært så flinke å lage til bloggen min. Tusen takk! Jeg har jo fått tilbakemeldinger om at dere liker best store bilder, det var jo det jeg hadde først og fremst hos modette. Men tilslutt synes jeg de ble for store, og gikk ned til små. Men nå! Er det store som gjelder igjen. Har også fått litt tilbakemeldinger på at dere synes store bilder er mye mer inspirerende, og jeg vil jo at dere skal være fornøyde! Jeg er kjempehappy for den nye bloggen, og det håper jeg også dere blir. Nå har jeg altså blitt en del av nettavisen, og jeg gleder meg til å fortsette å dele hverdagen min med dere leserene mine herfra. Hva synes dere om bloggen da? Ble det ikke bedre? Mye lettere å huske adressen også, ikke sant? Gleder meg til mange fine dager sammen med dere i fremtiden! Håper dere vil fortsette å følge meg fremover også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg