En viktig accessories til treningen

På tide med litt treningsprat igjen! Jeg elsker å trene om dagen, så deilig. Spise sunt og trene er en deilig kombinasjon. Jeg har sagt det før – skikkelig “me-time” på gymmet er noe jeg setter skikkelig pris på. Herlig følelse å kjenne at kroppen blir sterkere – og mer fornøyd!

En av mine favoritt-accessories til treningen er uten tvil strikk. Jeg bruker den til alt, og øvelser med en sånn strikk gjør mye forskjell og jeg liker de øvelsene veldig godt. Koser meg når jeg gjør de. Om du har en trappemaskin på treningssenteret ditt, kan du gå på den i 20 minutter med én eller to strikker på lårene. AUUUUCH! Det er helt grusomt, men bra på en grusom måte? Det har gjort så mye forskjell på rumpe og lår de to siste ukene. Gøy når man ser resultater. Jeg bruker også strikken når jeg går i oppoverbakke på tredemølla.

Og ellers har jeg satt sammen en superkort liten video til dere hvor jeg viser noen av øvelsene jeg gjør med strikken. Sånne strikker får man kjøpt der hvor de selger treningstøy. Jeg fant min på Intersport – og valgte medium. Den som var hakket strammere hadde jeg ikke klart å gå på trappemaskinen med uten å ligge langflat over trappetrinnene, he he..

Nå er ikke jeg noen treningsekspert altså – så slurver sikkert litt med ene og andre – men disse øvelsene gjør jeg flere ganger i uken! Og om det er interessant så kan jeg også lage flere sånne snutter som dette ♥ Billig trening! Tror en sånn strikk koster 149,- eller noe!

Fin kveld! Jeg og mamma slapper av i sofaen med snop, hiih – balansen er viktig! Vært og spist tapas og kost oss i timesvis, så kos med kvalitetstid ♥

Vil dere se / lese mer om sånt noe?? Supergøy med tilbakemeldinger!

19 kommentarer
    1. Flink du er!
      Hvor er sportsBHen fra? Så veldig god ut! Er det god støtte? Kan jeg også spørre hvilken størrelse du har i den?

    2. Håper vi kan få se mer av trening og kosthold! Du er så goals med at du klarer å ha en så fin balanse når det kommer til nettopp dette, og det er veldig inspirerende.

      1. Så bra du synes det! Balanse er så viktig <3 🙂 Stå på og være flink – samtidig kose seg <3 Klem

      1. Det er en sang fra artlist (lovlig musikk til videoer) så jeg er litt usikker på om du finner den. Master – Born Twice heter den 🙂

    3. Gjerne mer av dette og gjerne hvordan du trener utendørs

      Hadde også vært gøy med en vlog der du viser en vanlig dag for deg sammen med venner etc.

      1. Utendørs er jeg ikke så flink på! IIK – men det sies at det er helt nydelig å jogge ute i naturen – mulig jeg må bli litt flinkere der…. <3 Klemmer til deg og takk for tilbakemelding

    4. Hei! Gjerne mer av disse treningsvideoene. Har selv kjøpt strikk og tar gjerne imot flere treningstips 🙂 Helt supert det!

    5. Herlig ! Skal jammen bruke strikken min på mølla, jeg også:) Og den grønne tightsen da, så fin.Hvilket merke?

      1. YES do it! RUMPE til sommeren siiii 🙂 Det er Adidas, men en litt gammel en 😀 Så spørs om du finner den igjen <3

    6. Jaa Tusen takk for slike treningstips og såå kjekt når en kan gjøre det hjemme!!!:)Du er så inspirerende,har ikke visst hvordan jeg skal trene med strikk,men nå vet jeg og skal såå få meg en i hus!:)Ha en kjempe fin dag og så kjekt med mammatid!:)Klemmm

      1. Så utrolig hyggelig å høre Guro – så kjekt at du ble inspirert, jippi! <3 Ha en nydelig dag 🙂

    7. Jeg bruker strikkene mine til alt!! Prøv å ta den over knærne og avslutt beinøktene dine med 50 x 3 glutebridge, skal love deg det svir i rumpa og gangsperren ligger i flere dager:* I tillegg aktiveres jo musklene enda mer når du bruker strikk, så jeg har de alltid på når jeg tar knebøy blant annet, klem <3

      1. ÅÅ JA, det skal jeg gjøre idag!! Inspoooo, takk 🙂 Den er så vond den……. 😀 😀 😀 Gleder meg haha

    8. Trener man ikke mest hofteleddsbøyer når man bruker den til å gå frem/opp med? Er ellers enig i at bakover- og sidebevegelser aktiverer rumpa!

      1. Det kan godt være – men i følge pt’en min så er det mest rumpa det går på – og deeet kjennes 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg