En utfordring

Alright, nå er det på tide vi finner på noe spenstig her inne ♥ Jeg vet at jeg har vært litt mindre flink den siste tiden, hadde så mye motivasjon og var veldig kreativ en periode, men nå har jeg rett og slett ikke hatt tid! Det har gått i ett fra morgen til kveld, og jeg har knapt vært hjemme om dagene. Fyker rundt i møter dagen lang, mange baller i luften nå – og veldig mye spennende som skjer. Og det går desverre litt utover kvaliteten på innleggene, men jeg har ihvertfall vært tilstede likevel. Jeg poster alltid 1-2 innlegg, uansett. Nå derimot må jeg ta meg selv litt i nakken, og være litt mer kreativ.

Here goes :

Jeg synes vi skal gjøre noe litt annerledes, og vil gi DERE en utfordring om å gi MEG en utfordring. Okei? Dere kommer med forslag til noe jeg skal gjøre, og jeg velger ut én av tingene som jeg synes skiller seg litt ekstra ut. Det kan være noe morsomt, noe crazy, noe flaut, noe fint, en film, en sang, et gjøremål – whatever – dere velger!

Kom igjen – jeg håper så mange som mulig blir med på å utfordre meg. Kanskje vi kan gjøre det til en ukentlig / månedlig fast spalte, yes – jeg er klar!!!! (Og litt nervøs for hva dere kan finne på) Jeg tar meg ikke så veldig høytidelig, og er med på det meste, så kjør på! ♥

Uten navn-103

28 kommentarer
    1. VI ga jo deg mange tips om hva du kunne gjøre sist du tok det opp 🙂 Hva med å bruke noen av de?? Jeg kunne tenkt meg å se litt mer film, at du filmet deg og Gard en dag, hva dere gjør, fra leiligheten å slikt? Det er alltid gøy å se deg litt mer ” live ” 🙂 Lykke til!

    2. Ønsker gjerne flere videoblogger av sang, snakk og ting du gjør. Føler video gjør at man blir enda bedre kjent med deg! Håper du kan starte med en kort videosnutt i måneden med småsnakk, en sangvideo eller bare småklipp av hverdagen din 😀

    3. Jeg utfordrer deg til å innføre kjøpestopp av materielle goder over en lengre periode, samt oppfordre mer til gjenbruk. Second hand er lov! Her gjelder det også å være kreativ med det man allerede har, kanskje til og med tenke på litt redesign? Gøy med utfordring 🙂

    4. Synes sånn “Lenes hverdag – time for time” med bilder er veldig morsomt å lese om, og sikkert ikke såå vanskelig å få til?

    5. Hoppe i fallskjerm/strikk? :Dløpe et maraton/løp i Oslo- området :)Gå rundt i Oslo med joggeklær en hel dag 😉 hihi

    6. Beste Lene! <3 Du er jo en mester på å lage deilige delikate retter, så kanskje du kunne ha laget en video hvor du presenterer en rett som du vil dele med oss en gang i uken? Alt fra frokost/lunsj, kveldskos til helgen, middagsrett, 3-retters, desserter osv, her er det jo en haug av muligheter, hehe 🙂 Og det trenger jo heller ikke å være avansert, enkle hverdagstips er også gøy! :DHa en fin dag! Klemmer til deg!

    7. Jeg vil utfordre deg til å bruke 1 bestemt plagg i en uke som du styler på forskjellige måter! 🙂

    8. Lag matpakke eller noe sånt, gi det til en uteligger/tigger og sett deg ned for å slå av en prat. Det er veldig givende for deg samtidig som det gleder en annen person som ikke har mye 🙂 Få noen til å ta bilder/filme dersom uteliggeren synes det er greit 🙂 Da viser du virkelig hvor snill og omtenksom du er! 🙂 Nestekjærlighet <3

    9. Jeg utforderer deg til å velge ut ett plagg som du skal bruke hver eneste dag i en uke. 🙂 Dette skal du style på forskjellige måter hver dag. Kortere versjon av Jenny Skavlands phulekalender 😀 Klem fra meg 🙂

    10. Mye å velge mellom! Sangvideo, en dag i lenes liv hva du gjør, en filmsnutt fra hverdagen hjemme og ute.. Hvor er denne jakken fra forrrsten på bildet? Kjempe fin!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg