En utfordring

Idag har jeg vært i strategi møte med agenten min Sandra. Og det var rett og slett veldig motiverende ♥ Vi har snakket om bloggen, om brand byggingen av Lene Orvik og veien videre. Når man har blogget så lenge som jeg har gjort ( i snart 6 år ) så holder man seg gjerne i det samme mønsteret, de samme rutinene – og gjerne innenfor komfortsonen.

Jeg har vel lenge innsett at jeg egentlig ikke er meg selv 100 % på blogg og andre sosiale medier. Og det har både Gard, venner og familie også påpekt. Jeg er meg selv for all del, men jeg holder igjen mye av personligheten min. Dette fordi jeg ikke slipper meg løs og kommer meg ut av komfortsonen min. En komfortsone som jeg egentlig IKKE har når jeg er med mennesker jeg digger. Dette synes jeg er veldig rart. For Lenemor er en veldig uhøytidelig person når hun er med Gard, venner, familie, kollegaer og bekjente. De spør meg ofte hvor den Lene de kjenner blir av i et blogginnlegg, i en snapchat, eller på instagram.

Jeg spiller IKKE et spill, langt i fra – jeg ER positiv og blid sånn som på bloggen. Men jeg er så mye mer! Og jeg vil så gjerne at dere skal lære meg å kjenne like godt som alle som kjenner meg godt. Min misjon for dette året er og virkelig vise hvem Lene Orvik er, fra bunnen av hjertet. Jeg vil vise dere at jeg har humor, at jeg er over gjennomsnittet positiv, at jeg er en duracell kanin, at jeg tuller og er pervers (mer enn de fleste….) At jeg er en ertekopp.. Jeg vil vise at jeg er en som inkluderer, som organiserer og som har et stort hjerte. Jeg vil vise at dere kan le av meg, eller med meg. Jeg har en oppgave foran meg som krever at jeg klarer å knekke denne koden, og det skal jeg klare! Det er jo bare å være seg selv! Ingenting er lettere enn det.

OLYMPUS DIGITAL CAMERASå.. For å utfordre meg selv vil jeg gjerne kjøre i gang en spørsmåls og utfordrings-runde som jeg SKAL besvare gjennom en videoblogg. Det skal sies at sånne ting er det KLEINESTE jeg vet, og det kommer garantert til å bli 100 % kleint også, nettopp fordi jeg ikke klarer å senke skuldrene å være meg selv, eller være naturlig, men jeg skal likevel gjennomføre det.

Men utfordre meg gjerne med komiske ting da, slik at det kan bli litt morsomt også, og ikke bare kleint? Trenger det for å “løse” opp stemningen litt.

LET’S GO!!

29 kommentarer
    1. Har du noen gang blitt mobbet/ertet som ungdom?
      Hva er det kleineste du har opplevd?
      Hva er den største utfordringen i hverdagen som blogger?
      Føler du deg noen ganger som en kjent person?
      Hvordan reagerer du hvis noen spør om å ta bilde med deg?

    2. Hvis du hadde sett noen som hadde slått/mishandlet en hund i offentligheten, hvordan hadde du reagert?

    3. Synes du er et fint forbilde i forhold til mange andre bloggere. Jeg er litt eldre og liker mote (vi har ganske like smak har jeg funnet ut av) Jeg synes du får frem at du er ei jordnær, flott jente som er jålete 😉 hehe men det er bare bra. Stå på videre.

    4. 1. Topp tre jente og guttenavn som du kunne kalt dine barn.
      2. Hvordan ser din drømme-brudekjole ut?
      3. Beskriv ditt drømmebryllup –> hvor, lokale, musikk osv?
      4. Ønsker du å bo i Oslo for resten av livet, og når dere eventuelt ønsker å få barn, eller på bygda?
      5. Har du noen tips til hvitere tenner, eller til en tannbleiking som faktisk FUNGERER?

      Stå på Lene, du er super flink! 🙂

    5. Jeg tror vel egentlig at denne kommentaren kanskje ikke blir godkjent? Og forstår det 🙂
      Men jeg er nysgjerrig….. Har du tatt silikon og kan jeg spørre om eventuelt hvor gammel du var når du gjorde det og hvorfor? 🙂
      Unnskyld hvis det er et privat spørsmål! Da trenger det ikke å publiseres.
      Ha en super kveld 🙂

    6. Hei Lene☺. Jeg har aldri lagt igjen noen kommentar her, selv om jeg har lest bloggen din i mange år. Du er den flotteste jenta jeg vet om, nydelig er du☺. Du virker veldig ærlig og oppriktig. Jeg har søkt litt på bloggen din nå etter hva slags selvbruning du bruker, er det fortsatt den fra vita? Hvordan fungere det? Hvor ofte må du smøre deg? Smører du den på før du dusjer hell går den bort med en gang da? Håper på svar, lyst til å prøve det ut. Kanskje du har noen rabatter å gi nå på nyåret oxo☺Tar solar innimellom, men det er vel ikke bra for kroppen. Klem Marit.

      1. Hei Marit 🙂 Tusen takk for gode ord, så snill du er! 🙂 Dette skal jeg få svart deg på i videoen <3 Klem

    7. Hei digger bloggen din foresten!!
      Men lurer egt bare på hva favoritt godteriet ditt er og hva du liker å unne deg selv til middag pizza, kebab, mcdonalds etc

    8. Hei,
      Jeg lurer bare på hvordan kostholdet ditt er, hvor mye du spiser i løpet av en dag osv?
      Og hva er de mest hverdagslige tingene som du spiser, brød, hvilket pålegg osv

      Tusen tnx for svar
      Klem
      Sarah

    9. Da utfordrer jeg deg til å ta en selfie under videobloggen og si høyt hva du tenker når du skal ta bilde du gjør en kjempe jobb med bloggen Lene! Klem

    10. Haha! Kan du ikke legge ut et av de styggeste bildene Gard har screenshottet av deg fra snap? Regner med du også tar stygge bilder av deg selv? 😎

    11. Hei!
      Skulle gjerne lest om noe du engasjerer deg for, som du er interessert i, eller noe litt mer personlig?

      Forresten, ser du ser serien “Making a murder”.. Fy f…
      Jeg startet på den i helgen, og jeg klarte ikke i det hele tatt å legge ifra meg serien, så jeg satt oppe hele natta til langt på morgenen dagen etter fordi jeg måtte bare se den ferdig, nysgjerrigheten og sinnet raste gjennom hele serien. Du blir så engasjert at du aaaner ikke! Utrolig bra serie. Et lite tips – Google gjerne serien/hele hendelsen når du er ferdig med serien, du finner mange artikler som er skrevet etter serien som er ganske omfattende, og hjelper med å sortere alle tanker og inntrykk når de 10 episodene er ferdig.

    12. Dette glemte jeg helt å kommentere på søndag, men kom på det nå! Rett før du publiserte del 2 av året som gikk på søndagen, fikk jeg for meg at jeg ville høre den sangen du sang med Alejandro. Jeg fant den på itunes (vel og merke ikke den versjonen du synger på, selv om det var den jeg egentlig kunne tenke meg å kjøpe) og da jeg satt og hørte på låta, så publiserer du innlegget hvor du blant annet har med youtube-snutten av dere! Syns det var så sykt tilfeldig, så måtte bare si det. Så syns jeg du er sykt flink til å synge og håper vi får høre mer av deg framover. Ha en super uke Lenemor 🙂

    13. Hei. Kjempe bra Lene! Du virker som ei jente med så sinnsykt mye liv, men synes ofte at innleggene dine blir lite personlige. Det er sikkert fordi du gjør en så god jobb og at innleggene er gjenomført til 100 %. Jeg har som mål for året å gi litt mer faen, og være mer meg! Så Lene: gi litt mer faen på bloggen! Legg ut bilder som er gøyale og fortell mer personlig fra hverdagen din (fks noe du så som opprørte deg/gjore deg glad, sjokker oss litt! Utfordrer deg til å si en pervers vits som du synes er gøy på videoen:-)

    14. Hva med videoblogg med deg og Gard? Kanskje mer personlige innlegg om dine tanker rundt forskjellige temaer du interesserer deg for? Spørsmålsrunder er alltid gøy, helst som videoblogg. Blir glad av å komme inn på bloggen din, du er ei jente som sprer mye glede

    15. Når føler du deg penest?

      Hvordan møttes du og Gard?

      Hva synes du er din sterkeste side?

      Hva er favorittretten?

      Hvilken type trening liker du best?

      Når på døgnet liker du best å ha sex?

    16. 1. Hva hadde du gjort om du satt i et viktig jobbmøte og prompet så alle hørte det?
      a) sett på sidemannen og latt han få “skylden”
      b) ledd det bort/ spøkt det bort
      c) latet som ingen ting
      d) noe annet?

      2. Dilemma; hatt grønt hår resten av livet eller grønne vipper og bryn resten av livet? (ikke lov å farge eller sminke over)

      3. Om du kunne vært et dyr for en dag hva ville det vært?

    17. Fortell historien om deg og Gard! Hvordan dere møttes, noen kleine familieøyeblikk i starten? Hvor lenge har dere vært sammen? Og hvor tisser du med døra åpen både når du er alene og Gard er hjemme?

    18. Hva synes du om at Lars Kristian Eriksen skriver at du har silikon på facebookgruppen stort og smått om sosiale medier i Norge? Når du ikke har gått ut med dette selv? Vet ikke om du har sett det selv, men det ble skrevet 7. desember i fjor.

      Utdrag fra det han skrev:

      Toppbloggere de siste årene som IKKE har benyttet seg av drastiske ting for å nå toppen er jo relativt lang:

      Caroline Berg Eriksen
      Anna Rasmussen (regner med at hun ikke ble gravid for å nå toppen)
      Marna Haugen (Botox osv., men det brukes på ingen måte i bloggen for å skaffe lesere)
      Trine’s matblogg
      Kristina Andersen
      Lene Orvik (Har silikon, men hun flasher det på ingen måte).
      Anette Haga ( Silikon, men bruker det ikke spesielt mye på bloggen).
      Emilie Nereng

      1. Hmmm.. Det har jeg ikke fått med meg! Jeg bryr meg svært lite om ting andre skriver om meg 🙂 Men selvfølgelig litt synd at han nevner dette om meg da.. Men liker jo både han og Caroline veldig godt, så tror ikke han mener noe vondt med det 🙂

    19. Hva er det med bøkene om Grey du liker så godt? Selv er jeg kjempefan!
      Hva slags prevensjon bruker du?
      Kan du plukke ut fem innlegg du er spesielt fornøyd med fra årene som blogger?
      Hva kan gjøre deg irritert/ satt ut?
      Nevn tre blogger du følger fast.
      Nevn fem ting du er ekstra glad i og hvorfor?
      Morsomme minner med Gard og venninner?
      Hvilke farger/kombinasjoner av antrekk og tilbehør går du absolutt ikke i?
      Sitater/uttrykk fortalt av deg andre kan fortelle fra festligheter og andre øyeblikk

      Gleder meg 🙂 Klemmer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg