En utfordring – til dere

Idag sitter bare og smiler altså, veldig kjekt og herlig at dere likte innlegget med funfacts så godt! Så gøy med positive tilbakemeldinger, stas for de to som skrev det og det. Synes det var veldig snilt av Gard og Helen å stille opp. Tror Gard fikk mersmak, fordi nå har han plutselig lyst å skrive mer, hehehe. Jeg synes det er veldig vanskelig å få frem personligheten min ordentlig på bloggen, det blir jo bare litt bilder og tekst, så veldig morsomt at disse to fikk beskrevet litt hvordan jeg er bak .. Hva skal man si, fasaden? Jeg vil jo så veldig gjerne vise hvem jeg er, og mye mer enn det som kommer frem nå! Sånne type innlegg vil jeg gjerne gjøre mer av. Og har derfor lyst å gi dere en liten utfordring. Here goes :

– Jeg lager en video (yes, det kommer til å bli en amatørmessig en, bare with me)

– Dere bestemmer innholdet (her kan dere velge HVA dere vil altså)

– Jeg har én regel : Jeg vil helst unngå å lage en type klein videoblogg, hvor jeg sitter og snakket direkte til kamera. Jeg vil gjerne lage en video som ikke er så veldig høytidelig, som kan vise personlighet, og kanskje kan være litt morsomt? Det er sånne type videoer jeg liker.

– Jeg kommer til å velge én idé fra dere til og begynne med, men kan jo være dette kan bli en fast greie en gang i mnd eller noe, så bare pøs på med idéer!

Jeg tar som regel utfordringer på strak arm, og er ikke så vanskelig å be! Akkurat som på Geilo i helgen da jeg omtrent fikk et go-pro kamera kastet etter meg, og streng beskjed om å lage litt innhold ang hundesledekjøringen vi var på.

FYR LØS – dette kan bli gøy!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg