En uke til avreise

♥ Dubai Åh, nå er det kun en uke til Gard endelig får glede av julegaven sin. Vi gleder oss ufattelig mye til 8 hele dager på kjærestetur i Dubai, det kommer til å bli helt fantastisk. Det er rundt 30 grader der nå, ih! Kjenner jeg trenger varme og solstråler på kroppen, fregner på nesen og en ordentlig kosetur med min kjære. Soling, bading, god mat, opplevelser, og shopping! Har ikke helt planlagt hvilke ting vi velger å prioritere mens vi er der. Begge har jo vært der før, så vi vil gjerne oppleve litt andre ting enn vi gjorde første gangen. Jeg har allerede booket bord på tre helt sinnsyke restauranter : Hakkasan, Buddah Bar og Al Mahara. Vi orker ikke booke bord hver kveld, men tenker å booke noen få restauranter til.. Noen som har tips til restauranter vi MÅ booke? Vi er glad i restauranter med cool musikk, drinker og litt liv.  Når det gjelder utflukter/ting å se, vil jeg også gjerne høre litt tips fra dere. Har tidligere vært på alle kjøpesenterene, sett fonteneshowet, vært i Burj Khalifa, vært på Wild Wadi og badelandet på Atlantis, tatt båt i Little Venice, sett Burj Al Arab og vært i Goul Souken. Men utenom dette, er jeg veldig interessert i å høre hvilke andre spennende ting vi kan ta oss til? Åpen for nesten alt, bortsett fra safari i ørkenen. Jeg blir så sinnsykt bilsyk, så desverre må jeg nok droppe den fantastiske opplevelsen med frykt for å spy full hele bilen. Haha ♥ Gleder meg ufattelig mye til å sjekke inn på dette hotellet! Det er så fint. Jeg bestilte rom med utsikt over Dubai’s skyline. Tenk den utsikten på kveldstid da dere! Gleder meg til å høre dere tips ift denne fantastiske byen ♥ -Nyt mandagen så lenge-  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg