En tur til dammen

Heiheihei! Ah, nå kom vi nettopp tilbake fra en tur i skog og mark. Vi gikk ca 15 minutters tid i høyt gress, myr og berg – helt til vi kom til den vakreste plassen. Vi pleide å dra dit da vi var små, så det er ganske mange år siden sist jeg var der. Men en tur dit, var virkelig balsam for sjelen. Så fritt, stille, og deilig. Eneste vi hørte var lyden fra fossen. Idyll. . Idyllisk, ikke sant? Her fikk vi badet både vi og lille Mikko. Bella ville ikke være med oss på tur, hun snudde halveis og løp tilbake til hytta. The summer in Norway is not so bad after all. . Vi har over 20 grader her idag, pappa og Arnt jobber, mens vi andre soler oss. Nå skal vi snart spise fersk torsk som Arnt og Ellen fisket igår. Jeg skal lage hjemmelaget potetmos til, og maten skal nytes ute i solen. Ikveld skal vi kose oss med krabbe og reke. Elsker sjømat, noe av det beste jeg får. Her er litt bilder fra igår også . . Shorts & Topp BIK BOK // Sko Converse // Briller H&M Søtami har plukket blomster til å ha på bordet i hytta. Umulig å få vist dere hytta skikkelig, den er jo igjen grodd av trær og busker . . Også MÅ jeg vise dere bilde av verdens nydeligste tantebarn, hun vinker til dere! Nydeligste, ikke sant? Awh, hun smelter hjertet mitt hver gang jeg ser på henne.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg