En ting jeg aldri kommer til å gjøre

♥  day 6: En ting du aldri kommer til å gjøre Det er mange skumle ting jeg aldri kommer til å gjøre i livet, rett og slett fordi jeg er LIVREDD for å dø. Så da tar jeg forholdsregler, helst for å unngå at det skal skje meg en ulykke. Altså, jeg lar være. Ja, jeg er kanskje litt pinglete. Men jeg nekter å utsette meg for ting som kan gå galt. Hehe .. Og det gjør meg ingenting at folk synes jeg er pysete. Hihih. Jeg har jo, som dere alle vet – en forferdelig flyskrekk. Det er ille nok i seg selv å være oppe i luften, men og skulle HOPPE ut fra et fly i tillegg?! Nei. Det skal jeg ALDRI gjøre.  Så fallskjermhopping er nok noe dere aldri kommer til å se bilder av på Lene Orvik sin blogg. Bortsett fra dette her da. Men det er jo da …. Ikke meg. … Men jeg må jo faktisk innrømme at det ser helt fantastisk ut da. Så det er litt synd at jeg aldri skal oppleve dette, egentlig. Mange av dere som har gjort det ?! Og hvem skal, skal ikke?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg