En svipptur til Marbella

Annonse / sponset opphold og noen av klærne er sponset

HEI! ♥ Jeg blir altså så glad av dette været, og av at det er rolig, og deilig påskestemning i byen, med lite stress og bare kos! På torsdag setter jeg snuten mot fjellet og Geilo. Siste skiturene i år før våren forhåpentligvis setter skikkelig inn. Deilig. Vi har en fin tid i møte nå altså, håper alle får en magisk påske!

Tenkte å dele litt bilder og antrekk fra turen til Marbella. Vi dro en gjeng på 11 stykker for å være på åpningen av det nye Nobu hotellet, som er en del av Puente Romano, influencere fra hele Europa som møttes der denne helgen. Så utrolig inspirerende, hyggelig og givende! Og superfint hotell, ikke minst. Masse gode måltider og funtimes med jentene jeg dro sammen med, herlig gjeng med gla´jenter og det liker jeg! ♥

Dress fra Billie & Me, solbriller fra You & I (Aker Brygge) Singlet fra Bik Bok, min favoritt!



Skjorte fra You & I/By Malina, hatt fra Zara, belte fra Maud

Kjole fra Billie & Me, veske LV

Åh som vi koste oss her, heldige med været én av dagene, så da koste vi oss ved bassenget noen timer!

Kjole fra Zara, veske fra Gucci – jeg elsker denne røde kjolen. Bruker den både til hverdags, og fest! Styler den opp, eller ned ♥

Kjole fra You & I/By Malina – all that sparkles sier jeg bare!

… Og all that glitters er også velkommen i garderoben min denne våren. Elsker dette settet!



Sett og briller fra Kouture

Jeg skal forresten tømme både loft og garderobe for klær nå og ha skikkelig utsalg, men tenkte å ha det på nett slik alle får en sjangse til å sikre seg noe, blir det godt mottatt eller? Og har dere et godt tips til hva jeg burde bruke til å selge, så si gjerne fra. Typ Tise eller noe? Jeg er ikke så god på sånt, hehe..

Klem!

19 kommentarer

Siste innlegg