En spesiell opplevelse

Hola ♥ Da er Spania eventyret over for denne gang. Bestemte meg for å dra hjem til helgen og bruke den sammen med jentene mine! Dro fra Marbella på onsdag, til Gran Canaria en tur og nå er jeg på flyet hjem! Er så deilig og kunne gjøre akkurat det man vil. I går fikk jeg være med på en helt spesiell opplevelse, som dere sikkert så på snapchat blant annet. Dro ut med fiskebåt fra Puerto Rico havnen, urolig sjø – noe jeg ikke liker, men da har jeg lært meg selv at jeg skal utfordre meg selv til det ikke blir skummelt lengre. Og når de største bølgene kom og det føltes som hele båten skulle velte, var jeg ikke LITT redd en gang. Det i seg selv føles som en seier! Min regel fremover, få vekk de verste fryktene jeg har ved å hoppe i det!

5 timer på sjøen i godt selskap, strålende sol og noen helt unike syn! Herlighet, så utrolig unikt. Først så vi store skilpadder, etter fulgt av en HVAL!! Den var 8-10 meter lang. Helt utrolig altså. Mitt mål for øye var jo uten tvil delfiner, så jeg ventet spent hele båtturen! Inni den 4. timen skjer det endelig! Vi vet enda ikke hvor mange det var, men det var MANGE!! Ble både ivrig og rørt jeg, å se disse nydelige delfinene i sitt rette element – wow!! De hoppet, og lekte, under båten, ved siden av og litt lengre borte. De hoppet til og med tre stykker sammen. Er så glad jeg fikk oppleve dette magiske synet, og det var en fornøyd gjeng som gikk i land på kvelden i går ♥ Fine dager i Marbella, og fine dager i Gran Canaria – kan ikke annet enn å smile og være takknemlig!

Skjørt fra HM / Badedrakt Zara / Belte Gucci / Sunnies RayBan

Nå er det hjem til leilighet, oppussing, trening, rutiner, herlige venner og forhåpentligvis nydelig sommervær!

15 kommentarer
    1. Winning in life! Så utrolig heldig (og fortjent) du er som har den muligheten! Det må være en fantastisk frihetsfølelse. Fortsatt riktig god sommer 🙂

    2. Er ikke helt sikker, men tror det heter “på” Gran Canaria da det er en øy (“på” Island, “på” Madagaskar, “på” Tenerife). Når det er fastland blir det “i”. 🙂 Tenker du fortsatt at det er herlig å være “bare lene” og at singelsommer er best, eller har du en venn som kan være mer enn venn i kikkerten ? 🙂 sikter til K.O.K “på” Gran Canaria <3

      1. Hehe, takk for informasjon :-* Det er herlig og bare være Lene, jeg er ikke klar for noe mer enn det 🙂 <3 Hehehe.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg