En spennende høst i møte!

Reklame – i samarbeid med Bubbleroom


God mandag fra en pittelitt pjusk Lenemor! Kjennes ut som jeg svelger piggtråd i dag, så jeg koser meg hjemme i joggisen med kaffe og te (alt som er varmt er godt for halsen, si!) Det er uansett deilig å starte mandagen med og sjekke kalenderen for høsten, for i høst skjer det ganske mye spennende på min kant! Som omhandler både det ene og det andre, og det er ikke bare gøy for min del – forhåpentligvis vil alle dere få glede av det også! ♥


Dette er den mykeste joggedressen jeg har i garderoben. En fryd å ha på seg til deilige dager hjemme. Joggedressen er fra Bubbleroom sitt eget merke Chiara Forthi – genser her / bukse her

Jeg vet ikke om dere har fått det med dere underveis, men jeg har lagt ut små drypp fra noen Sverige-turer tidligere i år. Jeg har vært en god del i Borås, rett utenfor Gøteborg.. Både alene og sammen med agenten min Viola. Og det er ikke for ingen grunn! Jeg har nemlig tasset litt rundt på hovedkontoret til Bubbleroom, og jobbet med noe fryktelig spennende som omhandler både glitter, paljetter, velour og andre herlige kvaliteter, i deilige, dype farger … Wæææ !! Kan dere tippe hva jeg skal til med nå? Det er ikke så alt for lenge til jeg får avsløre det sånn på ordentlig, og det kribler i magen! Jeg føler meg utrolig heldig og privilegert som får så mange spennende muligheter, og mye av det er takket være dere. Mine fantastiske lesere!

I mellomtiden får vi titte på litt deilig 90-talls plagg. Både Levis’ og Aqua Limone er to av mine favoritter i garderoben. Denne Levis’en er helt rååååå!! Både i farge og form var jeg tenkt på å si! T-skjorten får jeg ikke nok av – den har jeg kombinert både til jeans og til skjørt i helgen. OG brukt den både riktig, og feil vei! Fungerer begge deler.

T-skjorten finner dere her. Skjørtet er gammelt, og ikke fra Bubbleroom. Den fantastiske jeansen finner dere her.

Ønsker dere en skikkelig gla’ mandag videre!

16 kommentarer

Siste innlegg