En sniktitt i garderoben

Jeg har tatt en skikkelig vårrengjøring i garderoben min, og tenkte jeg endelig skulle vise dere litt bilder ♥


Garderoben er akkurat passe stor og er bygd slik at den unytter takhøyden maksimalt – så deilig med littt ekstra plass i høyden til litt praktiske ting! Laget en blanding av garderobe-stenger, hyller og skuffer som jeg er veldig happy med!

Nå er den dog noe tom i og med at jeg skal selge en del.

Garderoben er fra merket Rival. Gikk for svart matt skyvedør og sotet speil. Superfornøyd!

God fredag forresten! I skrivende stund er jeg på vei til Geilo og Skarverennet, jeg og 4 ande jenter! I kveld blir det tacos og oppladning til en lang og morro dag. Dette blir en så herlig helg. Ønsker dere en fin en ♥

19 kommentarer
    1. DET var stor forskjell på plassen kontra den andre garderoben du hadde i den forrige leiligheten. Får du virkelig plass til alt der? Tenker da på klær, sengetøy, håndkler osv…?

      Men veldig smart og fin løsning da!

      1. Det stemmer 🙂 Og den garderoben var alt for stor for én person 😀 Jeg får plass ja, som du ser på bildene 😀 Og resten av skapet er tomt 😀 Men det er jo fordi jeg skal selge alt. Håndklær har jeg i andre skap på badet og sengetøyet er det også god plass til på toppen av skapet 🙂

    2. Hei Lene du er så utrolig inspirerende!! Nydelig hus og nydelig dame, med det som virker som en godt hjerte jeg skal til Oslo med mannen i neste uke for et par dager med barnefri og avslapping! Har du tips til plasser der vi kan spise god mat, drikke litt bobler og gode drinker på dagtid og kveldstid, evt andre «romantiske» og hyggelige ting vi kan gjøre sammen?❤️ God søndag til deg!

      1. Hei Elisabeth, tusen takk for fine ord 🙂 Så hyggelig med alenehelg! Helt nydelig. Åh det er så mye man kan gjøre! Håper dere får fint vær! 🙂 Hvor er det dere skal bo? Og hvilken type mat liker dere aller best? Så skal jeg få kommet med noen tips til dere. Så kjekt at du spør! <3

        1. Vi bor midt i sentrum vi spiser alt med unntak av fisk(det nekter han). Men ser for men en plass med god stemning, der man kan sitte i flere timer å nyte småretter og gode drinker tapas er en favoritt, der man kan få masse forskjellig! Men som sagt, også en plass der det er skikkelig hyggelig å sitte på dagtid med et glass bobler

          1. Hei! Jaaa, skal vi se skal vi se! Det er så mange steder som er så gode. Champagneria og Delicatessen er flinke på tapas, men der er det kanskje ikke sånn “sitte ute stemning”

            Jeg elsker å sitte ute på feks Sawan! Det er asiatisk 🙂 De har terrasse hvor man kan sitte ute – spørs om den er åpen nå, men helt sikkert på dagtid. Jeg elsker også Bølgen og Moi, de har også litt tapas å tilby, men er ikke helt det de satser på. Ellers har Trancher verdens beste biff! HALLAIEN sier jeg. SudØst er veldig deilig når man vil sitte ute, Coya på Sørenga har superdigg Mexicansk, der kan man også sitte ute. Denne hadde jeg valgt på lørdag om det er fint vær <3 Åh jeg føler jeg har så mange andre tips – men er så trøtt nå jeg ikke klarer å tenke 😀 Så er det mange som snakker om Vippa! Det kan du sjekke ut 🙂 Se om noen av disse er interessante- om ikke kommer jeg med mer <3

      1. Hei! Hvilket sort? På kjøkkenet? Eller mener du garderoben? Den er i såfall fra Rival og skapet på kjøkkenet er fra Bolia 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg