En smart investering

Reklame – skrevet i samarbeid med Oslo Skin Lab


God fredag fra en grå hovedstad. Jeg sitter på kafé og drikker latte med ekstra varm melk – for i dag er jeg en skikkelig frysepinne. Men – jeg koser meg da ♥

De siste ukene har vært ekstra hektiske uker, men nå er sommerferien nærmere enn noensinne. Jeg merker utrolig lett på meg selv når jeg har stresset mye. En ting er at håret helst ikke vil samarbeide, men huden vil heller ikke. Det går litt i perioder – men nå er jeg inne i en periode hvor huden er tørr, sminken ikke vil sitte som den skal, og linjene i ansiktet vises ekstra godt. Dere som er over 30 skjønner helt sikkert hva jeg snakker om – og noen kjenner seg helt sikkert igjen? Det er i disse periodene jeg vet at jeg trenger å roe ned, sove litt mer enn jeg gjør, og få i meg nok vann, og komme meg på pluss-siden igjen. Jeg vet jo at jeg alltid kommer tilbake til hvor jeg føler meg opplagt og fresh – så da er det bare å gjøre det som trengs for å komme dit!

En deilig morgenrutine og en smart investering hjelper meg godt på vei.

Huden ser alltid best ut med mye søvn, og mye vann. Forrige uke var jeg hos hudpleier, og uten unntak fikk jeg litt “kjeft” den gangen der også. Jeg gjør alltid det, selvsagt med glimt i øyet da! Tilbakemeldingene går i at jeg må bli flinkere til disse tingene :

♥ Rense huden ordentlig hver morgen og kveld 

♥ Ikke bruke sminke-servietter fra butikken …….. 

♥ Bruke ansiktskrem med solfaktor 50 hver eneste dag – CHECK

Siden sommer,  og fri står for tur får jeg litt mer tid til overs til å gjøre disse tingene til en rutine. Det tar jo litt tid å rense hver morgen og kveld. Sminke-servietter – ok, der kan jeg bli flinkere. (De tørker ut huden, fy fy!) I tillegg til å drikke masse vann, og – SOVE NOK ♥

I mellomtiden gir jeg – uten å anstrenge meg, ekstra tilskudd til den daglige hudpleie rutinen. Min  som per i dag er og være flink til å fukte huden med gode kremer og ellers er jeg flink å skrubbe samt bruke masker som gir glød og fuktighet når jeg føler det trengs.

Det ekstra tilskuddet er “The Solution” – som jeg har testet ut sammen med Oslo Skin Lab. Dette er en liten, søt pose på 2,5 gram med et pulver som inneholder kollagen. For dere som lurer på hva kollagen er ; En komponent i hudens bindevev, og den viktigste enkeltårsaken til at huden innehar spens og elasitet) Dette pulveret blandes lett inn i enten noe drikkbart, eller mat. For meg føles det mest naturlig å ha i juicer, vann og lignende. Det smaker ingen verdens ting, så du merker ikke at du får det i deg en gang.

Jeg har aldri vært veldig flink å gi huden min akkurat det den trenger – jeg synes også det er litt vanskelig å vite hva det er den trenger. Men det jeg vet – er at jeg som 31 åring må begynne å tenke litt på tiden fremover, og ikke tro at huden alltid vil holde seg spretten og glatt, hehe .. ♥ “The Solution” pulveret bidrar ganske enkelt til å redusere linjer og rynker, og det uten at det tar noe ekstra tid på badet!

Vær snill med huden din, du også. Både fra innsiden og fra utsiden. Vi har jo tross alt bare én hud, hihi! Dere får -50% på “The Solution” ved å klikke dere inn her. 

God helg til dere. Håper vi sees på utsalget på søndag, 12-15 i Eilert Sundts Gate 27!

4 kommentarer
    1. Hva slags ansiktskrem med SPF bruker du? Jeg finner ingen som ikke er fettete og føles tung på ansiktet : (

      1. Hei! Akkurat nå har jeg en kombinert en, med fuktighetkrem og SPF. I solfaktor 50. Den er fra Dermalogica 🙂 Veldig god!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg