En romjulshilsen

Hei dere ♥ Håper dere har noen fine dager? Jeg har kost meg sånn her hjemme med familien. Alt jeg gjør er å gå rundt i pysj eller joggis, uten sminke, ser på filmer, drikker kaffe, spiller spill og kort med familien. Rett og slett bare kos! Det er så hyggelig når hele gjengen gjør ting sammen synes jeg, da blir det så sosialt.

Vi har endelig fått litt snø her! Så koselig. Men idag er det storm! Hehe.. Sånn er det, alltid i julen så får vi dårlig vær. Men se så fint!

I går ble jeg syk, for første gang på så lenge jeg kan huske. Men av og til blir jeg det når kroppen endelig går inn i avslappings-modus. Så 39 i feber og tørrhoste på meg! Men men, jeg skal absolutt ikke klage. Sov godt i natt,og nå har jeg mekket meg det eneste jeg hadde lyst på ; nystekte knekkebrød med ost og paprika. Blir vel bedre etterhvert!

Julaften var superkos! Vi var våken helt til 04 hele gjengen. Spiste verdens beste julemiddag (vi lager den med sirup og med en sirupsaus til som bare er helt amazing) Søtt, og salt sammen vet dere- beste kombinasjonen! Så pakket vi opp pakker helt til klokken 23, kjørte dessert og spilte spill resten av kvelden / natten. Tiden går så fort når man har det gøy sammen. Familien min altså ♥

Jeg har ikke tatt så mye bilder, rett og slett fordi jeg er i ferie-modus, og det må være lov synes jeg. Men her kommer litt i hvertfall!

Jeg har klippet meg forresten! Tror aldri jeg har vært så kort før. I love it!

Min elskede lillesøster og lillebror! De 3 andre er ikke hjemme i år, en jobber, en er i Telemark og en i Bodø.

Til jul fikk jeg så mye fint! Herlighet, venner og familie kjenner meg godt! Blant annet dobbeltdyne, Missoni håndduker, Missoni badematte, Aesop håndsåpe, duftlys og duftpinner, gavekort på Illums, Louis Vuitton toalettmappe, vin, krydder til matlaging, pysjamas, kaffe, treningstøy, smykkeskrin, verdens søteste snøkule – herlighet jeg blir helt målløs! Så mye fint å ta med seg til Oslo igjen. Jeg drar først på torsdag, så blir deilig med noen dager til hjemme. Fikk dere noe fint til jul? ♥

14 kommentarer
    1. Wow for en vakker kjole. Du er bare så flott. Julen er den beste tiden med fammilien. Så koselig, god mat og masse kos. God bedring, og kos deg de siste dagene.

    2. Hej! Den sopptunnan eller tvättkorgen du har på din bild du la upp idag vilket märke är det i sovrummet? ❤️

    3. Vet du hvor julekulen er kjøpt? Eller hvor man kan kjøpe den? Den var SÅ fin!

      Håper du har en fin jul❤️

      1. Hei! Jeg har ikke lagt ut bilde av den enda, men du mener kanskje julehilsenen jeg fikk før jul ja? Den fikk jeg fra en venninne som hadde laget den selv 🙂 <3 Hihi! Klem

      1. Så gøy dere synes det! Mange som bare ; “Hææ? Sirup?” Men trust me – beste!! <3 Skal absolutt få laget det en dag. Bestemors oppskrift <3

    4. åhhh finner ikke denne kjolen i min str 🙁 hvilken str har du? vil du selge den? Du er så pen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg