En “recap” av opplevelser fra 2017

Herlighet for et år. Jeg kan ikke si annet enn at jeg er super takknemlig for alt jeg får oppleve! Hver dag i mitt liv er en reise, og jeg gleder meg til hver eneste en! Med mindre jeg har vondt i hjertet mitt og er lei meg da, that is. Men det må være lov det også i blant. Man er ikke superwoman året rundt!

Men jeg elsker livet og dette året har jeg virkelig gjort akkurat det jeg har hatt lyst til- og det kommer jeg aldri til å angre på. Jeg har utfordret meg selv på flere områder, og det er jeg stolt over. Jeg vet jeg ofte kan få kritikk fordi jeg reiser mye, men hvorfor skal man få det? Herlighet jeg unner ALLE å reise, oppleve og LEVE! Hvorfor ikke, visst man kan? På neste års “reiseplan” har jeg Italia, Hellas, Afrika og Tokyo. Italia og Hellas fordi det har sjarme, Afrika fordi det må være en helt sinnsyk opplevelse – og Tokyo fordi alle sier det er tidenes villeste by, og så skal jeg dra mye på fjellet, og alpene er også på reiselisten min. Ischgl nærmere bestemt.

Her kommer en recap fra 2017, fra januar – juni!

Nyttår (og langt hår! Så uvant) I Bangkok etterfulgt av Phuket.

Hjem til verdens fineste lille hjerte- som jeg savner så mye ♥ (For de som ikke vet- så har hun fått seg nytt hjem i Telemark og har det fantastisk bra)

Tur til Vieques i Puerto Rico med Espen og en gjeng andre! Fantastisk opplevelse.

30 års dagen min og Great Gatsby! Beste feiringen jeg kunne hatt. De fleste liker ikke å bli eldre, jeg elsker det – for da har man jo fått leve et år til!

En av flere skiturer til fjells! Her på Hemsedal ♥

Hjemmekos i leiligheten ♥

New York med Maria ♥

Hovden med Espen, Ana, Renate, Elisabeth ++

Shoot i Marbella for ny kolleksjon

Dubai med Maria ♥

Påske, og Hemsedal med Renate og Kari!

Vår i Oslo

Roma

Bergen (min favorittby!) og lansering for kolleksjonen min, samt Gullruten!

17 mai! ELSK! Gleder meg til neste år. Vurderer å kjøpe meg festdrakt faktisk! Nå har jeg jo hatt bunaden min i 15 år! Greit og bytte litt på.

Jentene mine ♥

St Tropez med Helen ♥


Norsk sommer med verdens fineste Levigull ♥

Det var noen tilbakeblikk fra første halvår av 2017. Herlighet som tiden flyr! 1 år føles som en måned! Kommer med del to om noen dager om dere vil se resten ♥

Jeg er kommet tilbake til Oslo, savner gjengen min hjemme allerede. Hatt en fantastisk deilig jul hjemme. Dessverre fortsatt syk på 4. dagen, og feberen vil ikke gå ned – så nå skal jeg tusle meg en tur til legevakten! Håper dere nyter romjulen, er sååå misunnelig på alles som er på fjellet, og som står på skiii! NYT!

11 kommentarer
    1. For et fantastisk år du har hatt. Har vært så gøy å følge bloggen din i 2017. Takk for at du deler. Har virkelig følt at jeg har sett en vakker og helt ekte Lene. Bloggen din er både til inspirasjon og noen ganger til ettertanke når du har skrevt litt dype innlegg. Jeg har selv hatt et litt tøft år, og på mange måter har bloggen din vært et sted hvor det har vært godt i klikke seg inn for en liten pause. Håper at 2018 blir et fantastisk år, og gleder meg til å føle deg videre. PS den kjolen du brukte på Gullruten i Bergen OMG du så virkelig helt fantastisk ut. God nyttår vakre deg.

    2. Håper du snart føler deg bedre!
      Hovedgrunnen til at folk kan kritisere reiser er av miljøhensyn, fly forurenser mye! Ellers kan det være at det støtter/reklamerer for styresett man ikke støtter pga f.eks kvinnesyn (f.eks Dubai)
      Mvh Elin

    3. Du som liker å reflektere så mye.. Hva er dine tanker rundt reising og miljø? (Evt shopping, oppussing osv og miljø også, når vi er inne pp tema)

      Liten utfordring til deg

    4. Hvorfor skal man ikke ta så mye fly? Fordi flytrafikk og økt flytrafikk er alvorlig i forhold til klimaet, med alvorlige følger for livet på jorda og mange menneskers livsgrunnlag. I den sammenheng er det naturlig å starte med seg srlv, fly mindre.!

    5. Hei Lene! Her kommer et helt urelatert spørsmål MEN jeg har nettopp kjøpt hus og holder på med oppussing. Siden vi har både skråtak og veeeeeldig høyt undee taket har vi ikke lyst på vanlige downlights, men heller noen «enkelt» spotter kun over trappa! Jeg så at du hadde noen som så ut som de jeg har sett for meg over det store fine speilet ditt på kjøkkenet og lurer på hvor du har kjøpt det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg