En perfekt lørdagsmorgen

Annonse ; lampen, bordene og speilet har jeg fått rabattert pris på

Hjemmekos på en lørdag er det lite som slår. Sove lenge, ligge og slappe av litt ekstra i sengen, spise nybakt brød,og crossianter fra bakeren ved siden av og generelt bare KOSE seg hjemme. Har ryddet, vasket gulv og fikset litt her. Liker når alt er på stell!

Fikk hengt opp litt nye ting her i går. Både speil, hyller og diverse, som dere få se etterhvert ♥ Speilet fra Gubi over er bare helt fantastisk fint!

Sofaen er fra et merke som heter Linge Roset – de selger det på Milla Boutique. Lampen, bordene og speilet er fra Flos og Gubi og er kjøpt hos Interiørbutikken. Er så fornøyd med alt! Men gleder meg til jeg har overskudd til å fylle opp mer her. Med hyller, en skjenk, en lampe til, en stol og en puff. Og selvsagt enda mer planter og KOS som mykner det enda mer opp. Sofaen er forøvrig den BESTE sofaen jeg noensinne har hatt. Den er så myk og deilig at jeg sovner hver gang jeg ser på tv eller film ♥ Og sånn – skal det være!

God lørdag!

21 kommentarer
        1. Takk for svar! Tror du det blir for lavt hvis jeg henger opp en slik Flos-lampe som du har i en stue som har 2,90 under taket?

      1. Hei! Gubi gir faktisk ikke rabatter 🙁 Men jeg skal høre med Interiørbutikken om de vil gi dere rabatter om dere handler fra de!! Det vil de sikkert 🙂 Kommer tilbake 🙂

    1. Så fint du har det! Kan du linke til speilet og stolen? Husker du omtrent hvor mye speilet og stolen kostet? Har du tips til en fin bokhylle?

      1. Akkurat nå ville ikke Interiørbutikken sine sider samarbeide med macen min hehe, men se inne på siden deres under merkevarer og Gubi 🙂 Stolen tror jeg ikke finnes på nett da jeg kjøpte den på Milla Boutique 🙂 Jeg synes Montana sine trådhyller er kule 🙂 Spesielt om man putter glassplater i de <3 Klem

      1. Hei! Det med gull tror jeg må være rundt 100-110 kanskje litt større. Det på badet er 90 🙂 Elsk <3

    2. Vet ikke om det er pga dårlig bildekvalitet eller måten du redigerer bildene dine på, men synes bildene dine generelt er veldig mørke og uklare. Ser ut som dårlige mobilbilder. Liker klare og lyse bilder

    3. Ooo! Herregud for en fin leilighet! Sofaen ser fantastisk ut! Finner den ingen steder til salgs på nett. Her er jeg om du noen gang vil selge den 🙂 Ikke at jeg skjønner hvorfor du skulle gjøre det..

      1. Heiii <3 Tusen takk! Den selges på Milla Boutique her i Oslo, ellers må man kjøpe den via Fraaaance tror jeg. Så det er ikke så enkelt. Men ta en telefon til Milla <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg