En perfekt julaften.

God morgen kjære venner! I går hadde jeg rett og slett en PERFEKT julaften, helt fra jeg stod opp til de sene nattetimer. Jeg har sovet som en stein sammen med lillesøster og lille Bella, Nå sløver vi på sofaen, og spiser opp resten av julestrømpen fra igår. Ahw, jeg skulle ønske det var igår.. Det var så kos.
Vi bruker alltid veldig lang tid på å åpne pakkene, og igår tror jeg vi satte ny rekord! Hele 4,5 timer holdt vi på!! Gøygøy. Familietid. Jeg må jo først si hvor fantastisk god julemat vi fikk av pappa igår, tror jeg spiste 3 eller 4 tallerkner, hehe. Pappa tilbereder pinnekjøttet på en helt vanvittig måte, helt fantastisk. Så jeg har ønsket med pinnekjøtt idag også jeg.. Gleder meg!

Så, over til pakkene. Jeg er SÅ fornøyd, fikk alt jeg ønsket meg og mye mye mer! 
Vi kjøpte jo verdens beste førjulsgave til oss selv, nemlig bilen – som vi er så fornøyd med! I går fikk jeg iPhone 4 med elskling!!! JIPPIIIII JIPPIII!! Jeg er så glad! Nå har den ladet i hele natt, så gjett hva jeg skal bruke dagen til?


LOVE!!

Heldige, heldige meg!

I tillegg fikk jeg SYMASKIN hos pappa og stemor! Det var helt uventet. Jeg har ønsket meg symaskin lenge, og i går fikk jeg det! Hurraa! I Så fikk jeg hvite skistaver så nå er jeg klar for fjellet! Hadde neste fullt alpinutstyr fra før, men manglet stavene, så det var midt i blinken!! Typisk pappa, han lager alltid tullepakker til meg på julaften. Hehe.. I går hadde han pakket inn noen gamle skistaver, så sto han og lurte ute i gangen med de nye. Hihi, søt.


WIII! Nå skal det lages kjoler!!

Andre ting jeg fikk – fotbad, aliasspill, chanel 505 neglelakk, verdens fineste ring, gavekort på Bianco, skinnveske i brun, skinnveske i sort og skinnhansker til, smykke og mye mer., Jeg ELSKER jul!

Hver julaften, lager pappa og stemor en rebus til oss barna, hvor vi ender opp med å springe som galninger rundt i hele huset, og finner nye spor som skal vise oss hvor pakkene fra “julenissen” ligger.. Hehe. Vi var ikke mindre gale igår da vi sprang rundt.. Og fikk ullundertøy og norheim alpin sokker, herligt! Snillinger.

Og…

Gave til meg selv, hihi.

Om 17 dager, venter varmere strøk. Ah!

Hadde dere en fin julaften?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg