En perfekt dag!

I dag skal mitt kjære søskenbarn og hans herlige forlovede gifte seg – og jeg er så glad på deres vegne!
Gleder meg til å være med på å feire denne store dagen, og jeg tror den kommer til å bli helt perfekt!

En bra start på dagen..

SMILE !!

..Ja, jeg smiler heldigvis nå, men det gjorde jeg ikke klokken 0200(!) i natt, da jeg til min store fortvilelse ikke klarte å bli ferdig med å sy til kjolen jeg skal ha på meg i dag. Og da hadde jeg og pappa holdt på siden klokken 21 i går..

Jeg tok heldigvis til fornuft og fant dusjen og senga, og når jeg våknet i dag – fikk jeg den til md ên gang!!
Fantastisk hva en god natts søvn kan gjøre.

Nå skal jeg fikse håret og sminken – så bærer det av gårde i kirken.
Gleder meg !

Ønsker dere en kjempe fin lørdag!

Stor klem Lene

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg