En oppdatering fra Tulum

Hei mine fine, tålmodige og herlige lesere! Her kommer en hilsen fra Tulum, endelig ♥

Akkurat nå ligger jeg i sengen og titter ut gjennom åpningen på rommet (som er et fantastisk nydelig telt med gulv, møbler, og en utedusj som føles som en drøm å tre inn i.) Jeg ser ut på palmene, havet, bassenget og soloppgangen – og hører på bølgene som jeg nå har blitt vant til etter 9 netter her i Tulum.

Nå er jeg ganske mange soloppganger rikere, batteriene er ladet,   jeg har fått fregner på nesen, blitt lysere i luggen, fått x antall myggstikk, sovet nok for et helt år, og opplevd så mye fint. For et sted! Jeg har hatt høye forventninger til Tulum, og dere har også vært superpositive, og kommet med herlige tips! Jeg må si at Tulum absolutt står til forventningene. Et roligere, herligere strandliv finnes ikke. Tulum har alt. Sjarm, atmosfære, man føler seg avslappet, beriket og utrolig heldig på en og samme gang. Jeg elsker dette stedet! Faktisk så mye at jeg utvidet ferien med to ekstra dager, jeg følte meg ikke klar for å forlate dette stedet.

Sånn. Hver dag, hele dagen. Tusler rundt i noe jeg har kastet over bikinien, uten sko for det meste, uten sminke, det er så befriende og avslappende.

Det er så magisk å våkne rett før solen står opp, og enda mer magisk å se den stige opp på himmelen. Etterfulgt av frokost og late timer, sykkeltur, eller roadtrip. Det er det dagene har gått i, og jeg har virkelig meldt meg helt ut av verden hjemme. Jeg har kun vært på sosiale medier for å dele ting, og ingenting annet – telefonen har for det meste ligget på rommet, eller i vesken. Jeg aner ikke hva som skjer med omverden, eller hjemme i Norge, har bare klart å koble helt ut. Så godt ♥

Har testet ut litt forskjellige hoteller her, første 3 nettene ble tilbrakt på et utrolig koselig Boutique hotell, med rom “i en tretopp” og ved havet. De neste 3 på den fineste og beste resorten jeg har vært på noensinne tror jeg, hvor man bor i helt unike telt, som er så fine og sjarmerende, og bare .. Nei, det kan ikke forklares. Videre 2 netter på en annen resort hvor man også bor i telt med dusj “i bakgården,” og da var rommet i en liten “village” – utrolig fint der også, og et mer sentralt hotell, men er nå tilbake på mitt favorittsted, Habitas. Det er noe med dette stedet, det er stort, men lite, rålekkert, sjarmerende, spennende, de som jobber her er så utrolig skjønne – og man føler seg hjemme! Kan ikke forklares, men jeg har masse bilder å vise dere etterhvert.

Her er et bilde fra Habitas, er så vakkert her. Hele stedet er en eneste fotolocation!

Rommet fra første opphold, telt med sjøutsikt som er noe av det råeste jeg har opplevd! Å våkne opp der til soloppgang, samt se solnedgangen fra teltet har vært litt av en opplevelse.

Nå skal siste hele dagen nytes, og i kveld står Casa Jaguar for tur. Har tidligere vært på Gitano og Rosa Negra for middag, tusen takk for tips alle sammen. Hittil har maten på Rosa Negra vært favoritten, men gleder meg veldig til Casa J i kveld. Imorgen er det avreise rundt lunsjtider, litt rart – men det skal bli utrolig godt å komme hjem til babyen min! Leiligheten altså, hihi ♥ Håper dere har det bare fint hjemme, og takk for at dere har vært så tålmodige med meg når jeg har meldt meg ut. Dere er best!

Stor klem fra solen og varmen, sender masse deilig energi deres vei ♥

18 kommentarer
    1. Wow. Det ser helt fantastisk ut. Så deilig med sol og sommer. Det fortjener du. Kos deg masse vakre Lene.

    2. Er det ikke mye dyr (taranteller og skorpioner) når du bor så «landlig»? Ser helt nyyydelig ut, men skrekken for disse krypdyrene stopper meg fra å booke slike steder :/

      1. Altsåååå jeg har sett min første kakkerlakk, og det når jeg skulle på do midt på natta! FYSJ. Men det var vel det eneste! Bortsett fra små “salamandere” i utedusjen da, men de piler jo så fort du kommer 😀

    3. Hvem eeeer du der med? Ååh vi må få vite det!
      Dør av nysgjerrighet altsåå! For vi skjønner nemlig allesammen at du ikke er der alene

    4. Vurderer å booke på habitas. Men hvordan er det å komme seg til restauranter og liknende? Ser ut som hotellet ligger litt øde til..

      1. Hei! Taxi 🙂 Og på dagtid sykler du 🙂 Det ligger ikke der alt annet ligger – men det gjør ingenting synes jeg.. Vi bodde både sentralt og ikke, kanskje du skal prøve å bo både her og der? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg