En nysgjerrig mandag?!

Mandag og ny deilig uke! ♥ Jeg tenkte rett og slett at det var på tide å kicke i gang mandagen med en spørrerunde?! Det er jo hundre år siden sist! Håper dere har litt dere lurer på da, slik jeg kan lage et gøy innlegg med svar for dere.

ASK AWAY girls!

Og i mellomtiden slenger jeg med noen bilder fra en herlig helg!
Denne joggisen her er bare så fin, og kul! Fra Zara

Jeg lagde viltgryte middag til 5 fine i helgen. Jeg sier det igjen ; kvelder hjemme ♥

Vi var på deilig tur til Grefsenkollen i går. Bare det å komme seg ut i kald og frisk luft, og i solen! D Vitamin søndag. Veldig koselig oppe på Grefsenkollen der. Sitte ute og nyte den fine utsikten over Oslo.

På lørdag var jeg og Maria på brunch, og det var superkos! Anbefaler brunch på KUMI. Så fresht og kult sted!

Så har jeg for første gang på evig lenge, begynt å gå med stritt hår igjen! Uvant, for jeg har jo alltid krøller!
Fredagssol! Helgen har vært så fin med masse deilig sol! Det har til og med snødd!

Denne uken er fylt av morsomheter! Blant annet så er det jo Halloween. Tale (maaagisk makeup artist) og jeg har noen coole plans! Liker å ta den helt ut, da – hihi.

Gleder meg til spørsmål fra dere nå!

LOVE!

29 kommentarer
    1. Før sommeren informerte du at det ville bli mindre blogging i tiden fremover pga ferie. Når skal du blogge som normalt igjen?

    2. – Hvis du tar NLP utdanningen, skal du primært bruke det du lærer i ditt eget liv, eller tenker du også å hjelpe andre?
      – Har du noen high heels som er ordentlig komfortable? Jeg ønsker meg noen nye høye hæler, men prioriterer ofte komfort..
      – Hvilke sammenkomster foreslår du å samle venner eller familie til nå i mørketiden? Jeg er glad i «tema», som Halloween, Thanksgiving, jul osv.
      – Hva har du tenkt å gi andre i julegaver og hva skal du ønske deg selv?

    3. Morro med spmrunde, lenge siden sist:)

      -for en tid tilbake var du ganske hemmelighetsfull hva gjelder kjærlighetslivet ditt, og holdt korta tett til brystet – noe du selvfølgelig må få lov å gjøre. Er du fortsatt på datern, eller 100% singel?:)

      -hva er dine reiseplaner fremover?

      -ser aldri Ana(Maria?) lenger på bilder med deg, dere var jo mye sammen før?!

    4. Virkelig elsker stemningen i leiligheten din! Den hvite jakken med pels (på bildet med venninnen din), hvordan er fargen? Er den nesten kritthvit eller mer offwhite? Leter desperat etter en fin jakke som er nesten kritthvit. Og hvor er den i så fall kjøpt (link)? Håper virkelig på svar! Nyt mandagen.

    5. – Hva er planene dine med bloggen fremover? Hvilken plass vil den ha i karrieren din? Du blogger ganske sporadisk, noe som selvsagt er fullt og helt ditt valg, men er det fordi du har andre prosjekter som etterhvert er viktigere, eller at du fortsatt mangler litt gnist på den fronten?
      – Du har en nydelig leilighet! Og åpenbart både god smak og sans for interiør. Men det virker også som at du ved hvert nye bosted bytter stil og også bytter ut alt du eier. Med det resultatet at du får en ganske upersonlig leilighet, selv om den er fresh. De fleste av oss har jo en blanding av nye og gamle eiendeler, ting vi er glad i og som blir med oss fra hjem til hjem. Hva tenker du rundt det?

    6. Hei Lene 🙂

      Jeg vil starte med å si at jeg satte pris på å høre på podkasten du var med i. Så behagelig stemme du har, og så koselig det var å høre deg snakke om hva du liker å gjøre på høsten. Du satte meg og sikkert flere i godstemning!

      Kan du legge ut en ny matoppskrift på noe du liker å lage?

      Når begynte du å intressere deg for interiør, og vil du dele ut et eller flere interiørtips?

      Du har en nydelig sangstemme! En ny sangvideo er sterkt ønsket 🙂

      Har du film- eller serietips?

    7. Har du operert nesen din? Syns den ser så annerledes ut sammenlignet med tidligere, og det er absolutt ikke negativt ment =)

      1. Det kan jeg si med en gang at jeg ikke har gjort. Og hadde jeg gjort det så hadde jeg ikke hatt problemer med å innrømme det 🙂 Har aldri falt meg inn å operere nesen en gang så 😀

    8. hvilke hudpleie produkter bruker du? Tar du behandlinger hos hudpleier, isåfall hvilke behandlinger?

    9. Du er en inspirasjon Lene, liker å følge deg!

      Lurer på hvordan det går med deg om dagen, på de fleste plan og hva er dine planer fremover?
      Hva liker du å gjøre på en typisk fridag utenom bloggen?

      Ønsker deg en fin uke

    10. Hei! Har du andre prosjekter/annen jobb på gang siden du ikke blogger så mye? Eller går det på motivasjon?
      Og hvor ofte drikker du alkohol? 🙂

    11. Kan du linke til de favoritt Basic t-skjortene fra Zara? 🙂
      Å en sånn favoritt produkter nå når det er høst

    12. Hvordan går det med kjærligheten? og stresser du noe angående ekteskap og barn?
      Vil du forklare om forholdet til Kjell Ola?

    13. Hei Lene!
      Jeg lurer på det firma du jobbet som markedsleder eller hva der var, hva som skjedde med den jobben? Du fortalte aldri noe mer om det. Og har tydeligvis sluttet.
      Takk for fin blogg forresten! 🙂

    14. – Vurderer du å flytte hjem etter hvert, slik som Henriette og Egil?
      – Hvordan er savnet etter Levi? Og hvordan har hun det nå?
      – Kan du legge ut oppskrift av de deilige høstmiddagene du lager (viltgryte, kjøttsuppe osv.)?
      – Er du i gang med å bytte ut bloggen som hovedkarriere? Tenker pga sjeldnere oppdateringer.
      – Du har så fin interiørmessig, og bytter ofte ut møbler og pynt. Men, hva er det du ikke bytter ut og har med deg fra tidligere leiligheter?

    15. – Hva tenker du om at Kjell Ola er med i et datingprogram? Jeg heiet så veldig på dere!! Er du redd for å binde deg eller er han bare ikke den rette? Er du 100% singel?
      – Når skal du begynne å blogge igjen? Savner den Lene som gir inspirasjon og innblikk i dagliglivet sitt slik som før.

    16. Kan du legge ut flere antrekksbilder? Elsker stilen din! Lurer også på om du krøllet håret med krølltang hver dag da du gikk med krøller?

    17. – Kan du legge ut en hair inspo post? Har så lyst å klippe det slik som deg, men tørr bare ikke. Har du fortsatt extensions for fylde, om. Hvilken type?

    18. Hvor henter du all energien fra? Misunner den altså! :p får du aldri behov for å trekke deg tilbake alene i perioder? Kanskje bare jeg som er sånn hehe.
      Kan du dele litt tanker om hva du generelt tenker om å finne kjærligheten? Du har så fine og reflekterte tanker 🙂

    19. Savner aller vloggene dine om klær, sminke, hår og skjønnhet! Spesielt sminkevideoene dine, syns du har så fin look❤️ Hvilke leppestifter bruker du mest og hvilken base (foundation, solpudder osv) bruker du?✨

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg