En ny Oslo-favoritt

Reklame i samarbeid med Leon


Ved flere anledninger den siste tiden har jeg – både alene og med forskjellige venner tatt lunsjen hos den nye restauranten Leon i Frognerveien 1. Jeg går jo forbi der hver dag og har vært veldig spent på konseptet, og det har absolutt innfridd på alle måter. Jeg elsker det! Man kan både sitte der og jobbe, ta en deilig lunsj (som går superfort å få) for det er jo “Naturally Fast Food” og det er så innmari mye godt på menyen.

Jeg har allerede rukket å få ganske mange favoritter allerede. Anbefaler å prøve disse tingene ; Chicken Satay Hot Box (min absolutte favoritt) Leon Baked Fries (helloooo) Chargrilled Chicken Pot (proteiner må man ha, og kyllingen smaker så godt!) – og ellers synes jeg Chicken & Chorizo Club Hot Box var veldig god. OG Moroccan Meatballs Hot Box……. Ja. Jeg har vært der noen ganger kan man si! Ivrig! Men det er også derfor jeg kan gi min varmeste anbefaling. Sitte der eller TO GO, you choose. Maten har du på et par minutter. Og la meg si at Leon bruker naturlige råvarer som både er bra for helsen og for miljøet.

Veldig kult sted er det også! Elsker interiøret.

Konkurranse!
Heldigviiiiis – får jeg lov å spre denne matgleden videre til DERE! Èn heldig vinner får ta med 4 venner til et gratis måltid sammen hos Leon. Så kommenter under innlegget og si hvem du ønsker å ta med deg og hvorfor, så trekker v i en heldig vinner veldig snart. Og i tillegg til dette deler jeg også ut en rabattkode til dere hvor dere får 20 % i 10 dager hos Leon. Oppgi “LeneOrvik” i kassen å få 20% … WUHU ♥ Leon finnes også på Oslo S, forresten.

Jeg tror Espen kan gå god for burgerne også, siden har trykket i seg to stykker på rappen her forrige uke! ♥

Smakelig måltid girls ♥

65 kommentarer
    1. Jeg vil gjerne ta med meg de to søsknene mine og kjærestene deres fordi jeg ønsker så inderlig at vi skal tilbringe mer tid sammen og få erfare at familietid kan være bedre enn hva vi er vant med fra oppveksten. Koselig konkurranse 🙂

    2. Jeg skal til Oslo snart for første gang, hvor jeg skal besøke en barndsomsvenninne <3 Hadde vært så kos dersom jeg kunne tatt henne med hit for en liten overraskelse 🙂 Hun er verdens snilleste som fortjener litt hverdagsluksus!

    3. Heii!
      Jeg har veldig lyst å ta med mine gode venniner Andrea, Jannicke, Amalie og Thea hit! Tror vi hadde kost oss gløgg!!❤️

    4. Jeg ville tatt med min samboer og ett vennepar av oss. Vi er begge gravid, hun i 2 trimester og jeg i siste..alltid sulten og glad i mat

    5. Jeg vil ta med meg mine 3 beste venninner, fordi selv vi endelig bor i samme by så har vi sjeldent tid til å treffes og selv om studentbudsjettet ikke er på topp så kan maten være det!

    6. Vil ta med 3 kollegaer på lunsj! Vi har kontor like ved 🙂 hadde vært perfekt å sjekke ut litt sunne alternativer til lunsj.

    7. Jeg vil ta med meg venninnen min Elin Forsstrøm på lunsj. Hun har nettopp flyttet tilbake til Oslo og jeg har vært sykemeldt i en måned, så begge to har hatt noe begrenset økonomi. Haha. Så nå syns jeg vi fortjener en god lunsj <3

    8. Jeg ville tatt med meg Kristine, Marlene, Ingrid og Silje ❤️ Vi møttes på en skole i Australia for 2 år siden, og har ikke fått til å møttes alle etter vi teste derfra. Vi bor alle i ulike byer, men Silje bor nå i Oslo så dette hadde gitt oss en god grunn til å få til en helg sammen

    9. Jeg skulle gjerne tatt med meg kjæresten min, min venninne Malin og hennes kjæreste – rett og slett fordi Malin er blitt en kjempe god venn jeg fikk i høst gjennom studiet og forening av oss som par hadde vært prikken over ién i vennskapet 😀

    10. Ønsker å ta med meg min datter og 2 søsken når jeg besøker dem i Oslo. De tre bor i byen, og jeg besøker dem så ofte jeg kan. (Bor i Porsgrunn, Telemark selv) Hadde vært stas å overraske dem med en lunsj

    11. Jeg vil veldig gjerne ta med meg Astrid, Kristine og Karoline.
      Karoline brakk beinet sitt i slutten av oktober. Hun har vært sykemeldt, og har ikke fått vært med på noe gøy. Karoline får av gipsen 13.12! Hvor gøy hadde det ikke vært hvis me kunne tatt henne med på en sinnsykt god lunsj, for å feire

    12. Jeg vil ta med meg 4 gode venner/kolleger. Vi er ganske få jenter på jobben, og vi har blitt utrolig nære venner, så det hadde vært superkoselig å spise sammen med dem <3

    13. Oooh, maten så helt nydelig ut! Jeg ville tatt med meg jentegjengen for å feire at eksamenstiden (snart) er over <3 Det hadde vært så hyggelig!

      Klem

    14. Ønsker å ta med meg mine beste venninner -Iris, Marthe, Elisabeth og Ida – da vi ikke ser hverandre så mye lenger på grunn av jobber og studier. Hadde vært super kos med litt god mat nå som alle kommer hjem til jul

    15. Ønsker å ha med 3 gode venninner; Christine, Caroline og Lene. De bor i Oslo, jeg bor langt unna og ser dem alt for sjelden. Dette hadde vært en super mulighet til å ta en Oslotur og pleie vennskapet

    16. jeg vil ta med meg studievennene mine siden vi har jobba så hardt nå i eksamensperioden og fortjener en god lunsj<3

    17. Jeg har vært opptatt med eksamen og jobb fulltid i 3 måneder nå, så om jeg kunne overrasket bestevennene mine et måltid her, hadde det vært helt fenomenalt! Vi er også veldig opptatt av bærekraftig og næringsrik mat, så dette stedet så helt prima ut!! 😀 (P.S nå skal jeg snart til Tulum også etter at du anbefalte det, og jeg gleder meg glugg til å bo på Habitas!!)

    18. Jeg ønsker gjerne å vinne for jeg virkelig ELSKER å teste ut ny mat, spesielt sammen med gode venner

    19. Vil ta med mine tre nærmeste venninner gjennom 15 år, vi elsker prøve nye mat steder og dette passet ypperlig!

    20. Jeg vil ta med meg mine gode studievenninner og spise en bedre lunsj nå under eksamens perioden! Hadde vært koselig å gjort noe annet enn å lese

    21. Ooooo!!! Jeg ønsker å ta med meg kjæresten og tre av mine besties, som alle er i en intens eksamensperiode, sånn at vi endelig kunne vært samlet ❤️

    22. Vil ta med meg tre venninner som for tiden bor og studerer i Danmark og som jeg derfor treffer altfor sjelden. Alle mann reiser hjemover de neste par ukene, og selv om vi allerede har planer om å treffes, hadde det vært ekstra stas å kunne invitere på lunsj hos Leon

    23. Så moro med matkonkurranser!! Jeg vil veeeldig gjerne ta med meg mine fire gode venninner på matdate hos Lion! Vi har vært venninner siden barneskolen, og er like glad i mat hele gjengen, dette hadde vært midt i blinken for oss som alle er studenter, og setter derfor ekstra stor pris på å spise ute – det hadde vært luksus! Og den maten så utrolig god ut!!

    24. Jeg vil gjerne ta med meg søsteren min, bestevenninnen min og hennes søster. Livet gjør så det blir vanskelig å få tid til å sees like mye som før og vi er som en stor søskenflokk, så vi trenger «family» tid

    25. Jeg ønsker å ha med meg dette fine knippet mennesker, fordi vi møtes sjeldnere enn før pga jobb, skole og kjærester! Har lenge ønsket at vi skal samles å catche up, så synes dette kunne vært en fantastisk mulighet! Kanskje vi tilogmed får oss en ny favorittplass som gjør at vi blir flinkere til å møtes? Så hadde det jo vært utrolig hyggelig å ønske Egor velkommen som nyflyttet til Oslo på en fresh måte!!

      Mari Helene Eios Eriksen
      Kristina Østrem Runic
      Siri Hjellum
      Egor Demyanov Jacobsen

    26. Hei. Jeg vil gjerne ta med meg Sara, Anette, Tiril og Erik. De er mine 3 herlige døtre og min fine mann. Ikke bare er de min nærmeste familie men de er også mine gode venner. Min mann og jeg har holdt sammen siden vi bar 18 år gamle og nå er jentene mine 22, 19, og 16 år. I en vanskelig tid for en stund siden viste det seg hvilket vennskap vi også hadde. Vi er veldig glad i mat alle sammen og det hadde vært så hyggelig og overaske med en lunsj❤

    27. Jeg skulle veldig gjerne invitert med søstrene mine Sigrid, Anne og Ingunn sammen med mamma på en hyggelig førjulslunsj på Leon. Vi har hatt en veldig tung periode i familien i høst, og det hadde vært så koselig å kunne glede dem med hyggelig tid sammen over et godt måltid. <3

    28. Så gøy!❤️ Jeg ønsker å ta med meg de 4 jentene jeg jobber sammen med! Leon virker som ett veldig kult sted, og ettersom at jeg nettopp flyttet hit er det jo veldig gøy å kunne utforske litt av hva Oslo har å by på! Hadde vært såå digg med en «time off» nå midt i eksamensperioden Tvitvi❤️

    29. Ønsker å ta med meg 3 tidligere kolleger: Julita, Stine, Anita og Hilde, fordi det var verdens beste gjeng da vi jobbet sammen og jeg savner de så innmari mye❤️

    30. Så koselig, dette stedet vil jeg teste! Om jeg er den heldige som vinner vil jeg ta med meg familien min, vi bor litt fra hverandre og det hadde vært så koselig å testet et nytt sted når vi er samlet i juletiden

    31. Vil gjerne ta med med fire gode venninner❤️ For en koslig lunsj nå i disse mørketider ❄️ Krysser alt jeg har for å vinne

    32. Åslaug ❤️ Maren ❤️ Ingunn ❤️ Therese
      – Fordi verdens beste jenter fortjener en liten overraskelse

    33. Vil veldig gjerne ta med min samboer på en hyggelig lunsj/middag hos Leon. Har hørt mye bra om dem!

    34. Ok, jeg MÅ bare hive meg på- har kjempelyst til å spandere lunsj på Camilla, Lene, Kjersti og Eli som jeg nesten aldri får sett (siden de bor i Oslo og jeg i Milano) men siden jeg skal hjem i jula hadde det vært så stas å ‘spandere’ lunsj på de der

    35. Det hadde vært SÅ koselig å ta med samboeren min (som jobber veldig mye), venninnen min Tonje (som er småbarnsmor og som fortjener litt kos og avkobling i hverdagen), oog hennes samboer 🙂

      Klem i fleng fra Samira

    36. Jeg vil ha med meg min gode studie-venninne, rett og slett fordi hun er verdens mest omtenksomme menneske! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne i en lang periode med sykdom! Dessuten ville det vært herlig å få et avbrekk fra eksamensperioden! Det unner jeg henne virkelig ❤️

    37. Jeg ønsker å gjøre stas på og gi mine vakre single venninner Tine, Fati, Mathilde og Marita en kveld med god mat og hygge, fordi de fortjener det. Er så glad jeg har de i livet mitt og nå vil jeg gi de noe tilbake.

    38. Jeg vil gjerne ta med meg venninne-gjengen jeg studerer sammen med Vi holder alle på med masteroppgave og da blir det ikke mye tid til å være sosiale sammen Hvis vi vinner kunne vi alle sammen ha fått en velfortjent pause med utrolig digg mat

    39. Jeg skulle så gjerne tatt med meg Linda.S, Mari, Hanne og Linda.J. I og med at jeg ikke fikk deltatt på årets julebord med jentene fordi jeg måtte prioritere eksamen i år. Hadde det vært en hyggelig overraskelse å kunne invitere de fine jentene på en julelunsj istede.

    40. Hei Lene ❤️
      Jeg studerer sykepleie, og jeg og alle den andre studentene er i praksis nå. Ettersom jeg ikke ser de andre venninnene mine hver dag lengre, har vi en fast tradisjon der vi møtes hver mandag og prater og lager hodmiddag. Blir som regel pølseogmakaroni grateng. Hadde derfor vært supert å kunne tatt med venninnene min på et slikt måltid , og oppgradere middag/lokalet litt 😉 + feire 84% sykepleiere
      Klem klem

    41. Skulle så gjerne tatt med barna mine ut å spise. Vi har aldri gjort noe sammen. Jeg er syk og lever på uføretrygd, så det er ikke økonomi for å spise ute eller andre utskeielser. Derfor sender jeg de til faren hver jul, jeg har ikke noe å tilby dem. Så dette hadde vært en spesiell opplevelse for oss alle.

    42. Hei ☺️ Jeg vil gjerne ta med meg Elise, Maria og Caroline på lunsj. Jeg kom akkurat hjem fra 3 ukers repetisjonsøvelse med Forsvaret (trident juncture. NATO øvelsen) og det ville vært en perfekt måte å catche opp med jentene mine ved å kunne invitere dem på lunsj nå som jeg er tilbake ❤️ Peace And løv

    43. Ønsker å ta med meg samboeren og venninnegjengen ut på middag! Som studenter blir det ikke mange middager ute, så ønsker å kunne oppleve nye restauranter og mat sammen med dem <3

    44. Jeg vil ta med meg tre venninner fra folkehøyskolen jeg gikk på i fjor som jeg ikke har sett på en stund!

    45. Ja takk! Har veldig lyst til å ta med meg mine 3 døtre på Leon for å smake denne maten som ser veldig godt ut!!

    46. Jeg ville tatt med meg eksamensgruppen min 😀 Er midt i eksamensperioden på et tungt masterstudie, derfor hadde det vært veldig hyggelig å ta noen timer fri fra lesing snakke om litt andre ting over god mat!

    47. Jeg ønsker å ta med mann,svoger og svigerinne neste gang vi besøker de i Oslo..de er alltid så gjestfrie og hadde vært kult å gi en liten fellesdate her☺️De byr på vegetarmat også så da kan hele gjengen kose seg❤️

    48. Ønsker å ta med meg to venninner og mamma, da jeg bor i Nederland men skal hjem til Norge i slutten av desember og setter stor pris på kvalitetstid OG mat. Perfekt kombinasjon på ett sted som virker veldig passende til det

    49. Jeg hadde tatt med mine fine venninner Mathilde, Veronica, Marte og Kamilla <3 Vi er en herlig Nøtterøy-gjeng som bor i Oslo, men som dessverre samles alt for sjeldent!

    50. Ønsker å ta med venninner fra Høgskolen som jeg ikke har sett på en stund. Håååper jeg vinner 🙂

    51. Vil ta med mannen min, så han kan vise meg Oslo siden jeg akkurat har flyttet hit fra Vestlandet ❤️

    52. Jeg ønsker å ta med meg kjæresten, mamma og broren min ut og spise. Ingen av oss har vært på Leon, men har flere ganger vurdert. Det hadde vært superspennende å prøve!

    53. Jeg ønsker å ta med meg min aller beste venninne som har hatt det ganske tøft den siste tiden. I tillegg (om jeg er så heldig å vinne) så vil jeg invitere med to av hennes nære barndomsvenninner og overraske henne! A little effort goes a long way! Krysser fingrene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg