En ny dag i Oslo /

Hei dere! Igår var jeg på afterpartyet til Moods of Norway, men det ble tidlig kveld på meg. Utrolig bra opplegg ihvertfall, koste meg masse! Orket ikke drasse med meg kameraet, så derfor ingen bilder. Men møtte på mange hyggelige mennesker. Jeg synes Moods gutta er så utrolig dyktige, og showet igår var så utrolig bra! Og ikke minst kolleksjonen.. Thumbs up!

Senere idag drar jeg hjem til Åleby, hvor vi skal ha middagsgjester og kose oss med vin. Henriette og Egil kommer på besøk, gleder meg masse! Nå skal jeg og Therese ta oss en tur ut i Karl Johans gater, og muligens shoppe litt?

Håper dere har en herlig dag! Endelig helg igjen, jippi!


Outfit BIK BOK / Sko Bianco / Smykke H&M

Slenger med ett bilde av roomien min også, hun er jo så skjønn!


Bloggen hennes, kan dere lese HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg