En makeup fri ferie <3

Annonse i samarbeid med Nutrilashes ♥


Som jeg nevnte i forrige ferie-post så har jeg kun hatt på meg sminke én kveld på hele ferien. Og det har vært helt nydelig. Godt å stå opp, vaske seg i ansiktet, smøre seg inn med solkrem, børste håret og ikke tenke noe mer på hvordan man ser ut! Det er så koselig med meldinger fra dere både her og på instagram om at jeg kler den naturlige looken bedre – og det er jo så fint å høre! Vi alle er jo nydeligst når vi er naturlige synes jeg ♥ Det er jo sånn vi ser ut!

Det er jo noen ganger man kanskje ikke føler seg helt vel uten sminke, og sånn har jeg hatt det i mange år – ikke selve ansiktet, men brynene mest. Det har virkelig plaget meg at de ikke har vært tykke, fine og symmetriske slik at jeg bare kunne gått uten sminke. Alltid måtte sminke de, og vært bekymret for om sminken har “falt av” når jeg har badet etc. Det er jo ingen hyggelig følelse. I tillegg så har jeg vel da også prøvd å kompansere med falske vipper i stedet, det hadde jeg i hele 5 år, tenk det! Og det er ingenting feil i å ha vippeextensions, men for meg var det litt over i fjor sommer. Jeg føler meg ikke fin med de lengre, det ble for mye, for “grovt” – om jeg kan si det på den måten.

Derfor er jeg SÅ glad for at jeg har kommet dit hvor jeg har kommet i dag – hvor jeg kan være mitt naturlige jeg og føle meg superfin! Det har mye med valgene man tar på veien å gjøre, og man må gjerne også jobbe litt for det – i hvertfall så har jeg måttet det. Det er som jeg sier til lillesøster Oda som har de nydeligste brynene og vippene, ALDRI skad de, overplukk de, slit de ut etc. Og hittil har hun hørt på meg, så det lover bra ♥

 

Jeg tok et valg for lenge siden om at jeg ønsket å jobbe med brynene mine, som jeg har skrevet til dere så mange ganger før. Og det har vist seg å være veldig verdt det. Jeg tok også et valg i fjor sommer om å fjerne vippene, og jeg var livredd for å føle meg naken, og for om vippene mine under var slitte, korte etc. De var de jo naturligvis og jeg begynte å bruke serum umiddelbart etterpå – det fikk jeg beskjed om fra vippedamen også om at jeg måtte. Da var det jo veldig fint for meg å få et samarbeid med Nutrilashes sitt serum som virkelig har hjulpet meg på veien. Også gøy å høre fra flere av dere at dere også synes det fungerer!

For vippene : Tykke, lengre og sunnere vipper har jeg helt klart fått etter at jeg jevnlig har brukt serumet 1-2 ganger om dagen. Man må gjøre det til en rutine. Akkurat som man gjør ved å pusse tennene, vaske av sminken etc. Jeg tar på en eller to “strøk” slik at jeg vet at jeg har fått dekket hele vippelinjen. Og for første gang har jeg nå endelig fått prøve vippeløft rett for jeg dro på feire – og som dere så på forrige post i begynnelsen av ferien – ble det veldig fint resultat. Da farget jeg de i tillegg da- og da ser man jo selvsagt enda bedre resultatet ♥ Serumet kan du kjøpe her til 398,-

For brynene : Disse har vokst så mye! Jeg har fått mer hår på steder hvor det nesten ikke har vært hår, jeg har fått lengre hår og det kan brynsdamen min bekrefte – og da er det ekstra gøy at det ikke bare er jeg som ser det. Jeg smører på selve brynet, under, over, og inn mot midten. Det kan aldri bli for mye brynsserum. Dette er det samme som jeg bruker til vippene – så her har man altså to i ett. Og serumet kan kjøpes her ♥

Sminkefri er best! ♥

Kjærleik!

20 kommentarer
      1. Hehe du – det er faktisk pigment 😀 😀 Ser ut som lipliner men det er bare brunfarge, kommer hver sommer 😀

      2. Jeg har samme greiene. Har veldig mange som spør meg om jeg har gjort noe med leppene, men det er pigmenter rundt hele leppekanten. Før var de der kun på sommeren, men med alderens gang har jeg nå pigmentflekker hele året. Ikke det verste stedet å få pigmentflekker ;).

    1. Hm. Kanskje dette er løsningen? 90-tallet tok knekken på brynene mine, og jeg prøver forgjeves å spare dem ut igjen til sin fordums naturlige glans. 🙂

    2. Ja, fy søren, du er vakrere UTEN sminke, Lene! <3 Jeg har hatt det på samme måte. Var avhengig av sminke før. Men nå, syns jeg at jeg er fin nok uten! Jeg elsker det! Har kommet naturlig med alderen hos meg, og det er så utrolig deilig å føle seg sikker i seg selv! Å, gud, som jeg gleder meg til podden din kommer ut!!! Klem! <3

      1. ÅÅÅ men tusen takk <3 Herregud så snille dere er med meg <3 Ja – det er godt og ha kommet dit at man føler seg fin uten <3 Hyggelig å høre du gleder deg!! Mange klemmer

      1. TAKK! Null tatoveringer – bare vært flink og bruke serum + at jeg farget de før jeg dro på ferie! 🙂

    3. Hvordan går det med den store drømmen om å kjøpe, pusse opp og selge boliger? Hvor mange har du kjøpt og solgt så langt, er det fortsatt like givende? Kunne du skrevet litt om det 🙂

      1. Heia – jeg har gjort 3 hittil – men ikke noe nå i det siste. Må selge leiligheten min for å komme i gang <3 Men gleder meg veldig til jeg kan ta fatt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg