En liten venn i verden

Jeg må bare dele verdens søteste vesen med dere  ♥ Igår fikk vi ett nytt familiemedlem – en voffs til! Pappa, stemor og Oda Sofie var og hentet han på Lillehammer igår. Se så fin! En liten venn i verden. Han er en Shih Tzu, samme rase som Bella. Han er ett år gammel, og kommer fra en familie på 12! Sikkert litt vondt og uvant for lillingen og forlate familien sin, mamma, pappa og 9 søsken. Men tenk så fint han får det hjemme hos oss. Heldiggrisen! Kommer til å storkose seg på landet. Jeg har nærmest stirret på bildene helt siden jeg fikk de igår. Så nusselig ♥ Nå har vi altså to like, en gutt og en jente. Kniiis, dette kan bli spennende. Jeg tror jeg hadde dånet om det hadde blitt valper .. Vel – det er vel det som er planen, så jeg får bare begynne å forberede meg på å bli stormforelsket. Var han ikke nydelig, vel? Åh som jeg gleder meg til å klemme og kose.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg