En liten julekonkurranse – AVSLUTTET

Jeg vil så veldig gjerne vise at jeg setter pris på dere, og tenkte jeg skulle ha en liten konkurranse.
Nå som juletiden er her, er det jo deilig med litt energi og varme – da passer det vel godt med litt solarium?
Jeg deler ut 3 solkort til en verdi av 200 pr kort.

Nå skal dere få vise hvor godt dere kjenner meg, hihi.
Det dere trenger å gjøre, er å svare på disse spørsmålene.

Hvilken julefilm tror dere jeg MÅ se på julaften for å komme i riktig julestemning?

Reisen til julestjernen?
Tre nøtter til Askepott?
Flåklypa?

Hvilke julemat tror dere jeg liker best?

Ribbe?
Pinnekjøtt?
Pizza Grandiosa?

Hva er det første jeg gjør når jeg står opp på julaften?

Tar meg en lang joggetur?
Sniktitter på alle julegaver med mitt navn på?
Ser julefilmer sammen med lillesøster og trykker i meg godteri?

HUSK OG SKRIVE INN MAILADRESSEN DERES I KOMMENTARFELTET.

Lykke til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg