En liten favoritt

Fant denne enkle, lille saken hos Marc By Marc Jacobs før helgen. Lenge lett etter en clutch i denne fargen, og synes denne var så skjønn. Perfekt veske å ha på byen, også tror jeg jammen jeg får plass til mini ipaden min også ♥

I tillegg fikk jeg en hyggelig overraskelse da jeg kom til kassen, det var jo 50 % på den noe som jeg ikke hadde sett. Hurra. Så synes ikke det var så ille å betale 500,- for denne. Perfekt å kombinere til delikate, pastellfargede vårantrekk når våren kommer ♥ Den var i svart også tror jeg. Bare et lite tips på en onsdagsmorgen. Her på hytten er det morgenstund, OL på tv, dyne på sofaen og min kjære mekker frokost til oss, lucky girl ♥ Var den ikke søt? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg